Ga naar inhoud

EdK

SFE Global Moderator
  • Aantal items

    16001
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    588

Alles dat geplaatst werd door EdK

  1. EdK

    Humor

    En zondag aanstaande is er een programma over de heren op TV , als ik goed heb rond de klok van 21 of 22.00 uur
  2. Wel menno die is dan wederzijds ! Verwachte namelijk dat ik het las dat ik ook wel de schuld zou krijgen
  3. Sorry in die van de spiegelverwarming kan ik niet meegaan Die is juist aangeschaft door mij voor de zwervers zodat ze het nu niet zo koud hebben op straat. En heb ze express door de dealer om laten zetten zodat deze nu verwarmen via het verlengsnoer wat ik heb uitgelegd
  4. Waarom vergeet je nou die DSG in je lijstje ??? Want die is voor watjes, toch ???
  5. Ikke ??????? Tssjjjjjj krijg overal de schuld van en zo niet dan frank wel
  6. Dus binnenkort rijden we in een wagen met noodstop ! Zodat als het echt fout gaat je de noodstop kunt indrukken. En jullie weten toch wel dat er meerdere variatie's zijn van de noodstop ? Nee ??? Wel ga je dan maar vast orienteren welk model je graag in het dashboard wil hebben Kleur heb je geen zeggenschap over, die is gewoon GEEL met ROOD
  7. EdK

    Humor

    HAHA als ik jou zou volgen kom ik nooit op een cruiseschip terecht maar eerder op een berg in de alpen of iets dergelijks.
  8. EdK

    Anto stelt zich voor

    Zei onze vlaamse Belg :notworthy: Welkom vriendin van Anto, en Anto uiteraard. En je beleefdheid van het voorstellen wordt zeer op prijs gesteld hoor !
  9. Maar Super Henkie staat wel stijf in de wax zeg..... geen sneeuwvlokje op Henkie zelf.
  10. http://www.superskoda.com kijk hier eens en niet bij elk model staan er velgen maar misschien bij de modellen waar wel staat dat die passend zijn ook voor wat jij zoekt Anders even met die gasten in Duits of simpel engels mailen, want misschien dat ze wat hebben liggen maar niet op de site hebben staan. Dan kun je ook de dealers eens afbellen ( mailen niet doen, meestal geen antwoord ) die hebben vaak ook nieuwe sets liggen die van een nieuwe wagen komen voor leuke prijzen. En we hebben nog een topic met links, kijk die ook eens even na en bezoek er wat site's ! Misschien dat je daar nog wat tegenkomt ! Bij de reguliere velgen leveranciers die velen merken aanbieden zul je niet zo gauw een paar OEM velgen tegen gaan komen ! Succes
  11. EdK

    FOTO 06

    Merk je hier echt nog het geluidsverschil ? want ik vind de Yeti al erg stil van zich zelf.
  12. EdK

    LED verlichting.

    Thanks Pim, en krijg indruk dat het inderdaad met 1 of 2 bouten verwijderbaar is. Als de temps weer eens boven nul komen en behaaglijker zijn eens de motorkap open en eens goed kijken of het inderdaad zo is
  13. EdK

    LED verlichting.

    Maar weet dus niet of dit dus ook met de Yeti kan ? Heeft er iemand ETKA tekeningen van de koplampunits van de Yeti ? En waar dus op te zien is of het met één bout en borgpen oid makkelijk te verwijderen is ?
  14. Komt er op neer dat het de velgmaat is van me winterbanden velgen En inderdaad met een zomervelg maat van 225 17 inch zou ik ver boven de drempel uitkomen. Maar moet zeggen dat je het mooi in elkaar hebt gehobby't, neem aan dat je de schaaldelen bij de dealer hebt aangeschaft en de vloer er zelf ingemaakt hebt ? Trouwens die motorkapbekleding die je aangeschaft hebt, merk je echt nog een geluidsverschil hierme, want ik vind de Yeti eigenlijk al een erg stille wagen tov me RR en de Fabia Combi daarvoor
  15. we willen wel graag een beetje goede foto reportage zien hoor !
  16. 30 januari 2012 Autoweek Nu we inmiddels kennis konden maken met de vijfdeurs Volkswagen Up, wekt het geen verbazing dat ze bij Skoda ook stonden te trappelen om hun vijfdeurs Citigo vrij te geven. Hier is-ie voor het eerst. Skoda doet niet te moeilijk bij de introductie van de Citigo met vijf portieren: de techniek is exact gelijk aan die van de driedeurs versie. Dat betekent dat de klant in de eerste instantie de keuze heeft uit een 1,0-liter met 60 pk of eenzelfde blokje met 75 pk. In tegenstelling tot bij Volkswagen (GT Up) is er nog niets bekend over de komst van een snellere Citigo. Ook wat betreft de meerprijs voor de twee extra portieren hebben we nog geen officieel bericht van Skoda. Bij de Volkswagen Up is de meerprijs van de vijfdeurs versie echter 315 euro, en het ligt voor de hand dat de meerprijs bij Skoda daar niet veel van zal afwijken. Nu nog de vijfdeurs Seat Mii, en de drieling is ook qua vijfdeurs hatchbacks compleet!
  17. Tsja mooi verslag, en veel herkenningen ! Zeker met de windgeleiders die ik al op de RR had en bij de koop van de Yeti er meteen bij besteld heb. En wat heb je als reservewiel ? een volwaardige velf met band of een thuiskomer ?
  18. Hoi Bert, Tsja het forum bestaat nu iets meer dan een jaar en is nog klein maar groeit gestaag ! En je hebt geluk dat je hier terecht bent gekomen met de Yeti Denk dat we wel mogen zeggen dat we in iedergeval een groot aantal Yeti rijders hier huisvesten En dat je ook hier nog eens veel dingen kunt zien en vinden die met de Yeti kunnen ( als je ze al niet wist ) Aan de hand van de regels zie je dat je redelijk je ei kwijt kunt hier en dat de opzet iets anders in elkaar zit dan bij de buren. We gaan er hier van uit dat veel onderwerpen en problemen niet autotype gebonden zijn en dus onder één grote noemer gezet kunnen worden. Wel spit op je gemak eens het forum door, en ik weet bijna zeker dat er vragen komen, en stel die dan ook
  19. Al zouden ze vastgelast zitten dat is hun ptobleem, zou toch op garantie het proberen te verhalen!
  20. wel menno de dakdragers zijn wel in de aanbieding bij verrassend Skoda
  21. Tsja Kees wij zijn het er allemaal over eens !! Menno is in zijn 2e petjes jeugd gekomen , en zal uiteraard in zijn 2e ontkennings fase wezen !
  22. als je hem dan hebt aangeschaft rij dan eerst langs de computerzaak voor een nieuw toetsenbord zodat je wat meer van je wagen dan kan vertellen ! :notworthy:
  23. EdK

    Humor

    mis dat filmpje met die hond in de magnetron er wel bij Erik :notworthy:
  24. indonesich muziek instrument
  25. onderkant centrifuge ?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe