Ga naar inhoud

EdK

SFE Global Moderator
  • Aantal items

    16001
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    588

Alles dat geplaatst werd door EdK

  1. Wat dacht je er van om toch de dealer met een bezoek te vereren om het slot even opnieuw te laten afstellen !
  2. Ondoorzichtelijk wil ik niet zeggen hoor ! Heeft voor groot deel te maken met de accesiorres die je er bij genomen hebt. Weet dat de DSG en het Panoramadak bv voor een langere levertijd zorgen, omdat de toeleveranciers de vraag niet bij kunnen benen Dit is wat ik bij mijn dealer heb gehoord in de tijd dat ik bestelde en heeft ook bij de buren een discussie over gestaan. Zo is ook na de tsunami in Japan met erna de kernramp ( of was het een ongeluk ? ) er voor gezorgd dat de kleur rood bij menig autofabrikant tot leverings problemen heeft gezorgd ! En bij bestelling krijg je een prognose van wat de levertijd ongeveer gaat worden, zodra hij staat ingepland in productieproces ( als alle onderdelen vor je wagen in fabriek is ) gaan ze de productie pas inplannen en vanaf dan heb je je produktieweek en weet je dat 2 weken later hij bij je dealer staat !
  3. ach je kunt beter nu bij de dealer langs gaan dan voor een service beurt Die laatste kost meer geld dan waar je nu voor heen moet Das garantie dus dat kost niets !
  4. Als het niet is wat canon eye verteld bij de buren dan zou je het haast gaan denken Als ik me kofferbak open doe zie ik wel degelijk een verandering in me maxidot Nu is dat grafisch wel minder groot dan de deuren hoor en in begin had ik niet eens door dat hij dat aangaf Maar normaal is het niet wat je nu als probleem hebt !
  5. En volgens de maxidot zijn je deuren inclusief de achterklap wel allemaal goed gesloten ? Zou toch haast zeggen dat er een schakelaartje defect is of een instelling in je BC niet in orde is !? Nu heb ik geen superB dus kan ook niets controleren, maar je kunt ook niet zoiets instellen in de maxidot ?
  6. heb een goede koffiemolen van hout ge erft van mijn oma ! Zonder snoer en een ladebakje erin ! Grove maling is één keer malen en fjne mailing is een tweede keer malen ! Werkt perfect en zeerrrrrrrrrrr energie zuinig !
  7. Wel allereerst welkom hier op het fora En mbt het trekken van een sleurhut , vraag witte Yetti maar eens hier hij heeft en een Yeti in de kleur wit en een sleurhut in de kleur wit met kanarie geel. En met de kleur rood voor een Yeti ben je volgens mij de eerste hier op het forum. En om de tijd door te komen kun je hier in de downloads al je manual van de Yeti ergens vinden zodat je de wagen al kunt leren voor je hem überhaupt rijd.
  8. EdK

    Test

    nu je eerste test is gelukt gaan we door naar de volgende ronde en die is .................. stel je eens voor in Wie Ben Ik ! Hier zijn veel leden blij mee en bij vragen krijg je in algemeen eerder een antwoord. Nu de test is gelukt sluit ik dit topic wel ! EdK Mod
  9. Vind de tekst van gerardus meer klinken als zichzelf moed inspreken. Maar kijk nou niet gek op als je volgende week door de dealer wordt gebeld met de mededeling dat hij in de showroom / garage staat Hier zijn ook al voorbeelden van dat mensen dit gebeurde.
  10. EdK

    Cruise control ?

    Sodela er is een gezegde: wat de boer niet kent dat eet hij niet !! Zie hier toch wel wat herkenningspuntjes in hoor !
  11. gelukkig maar, anders had ik ook nog wat moeten zoeken
  12. EdK

    Cruise control ?

    wel of niet ?
  13. oude miele bovenlader met aftapkraan voor het vuile water Schat rond de jaren 60
  14. aftapkraam van je bad
  15. Goh al die postjes had ik geheel niet in gedachten Dacht meer in de trant van als ik op een weg van 80 geen 80 rij ben ik niet in overtreding en ik mag daar als IK dat wil gewoon 60 rijden. En heb je er last van ?? ja is mogelijk, dan moet je het geduld maar even opbrengen om te wachten tot je er langs kan op een verantwoorde manier ! En dit geld uiteraard ook voor de andere snelheids gebieden
  16. wel frank een schot voor de boeg Je SMM ??
  17. wel Ronald dus je hebt nu allemaal gesmolten kippen in de vriezer liggen ?
  18. zolang je maar één fase pakt en de voetjes en de rest van de aarde houd dan gaat het wel goed hoor ! De vogeltjes rusten er ook vaak genoeg op uit !!
  19. EdK

    De eerste keer.

    Wens je heel veel plezier en veilige kilometers over de vlaamse en hollandse wegen met je luxe bolide En we wachten met smart op wat foto's van je mooie bolide Tip was en zuig hem wel van te voren anders krijg je geheid commentaar van sommige leden hier ! :dopey_h4h:
  20. geen auto's op de weg ! of Geen sneeuw maar de zonnige betuwse hemel
  21. Dus gebakken lucht is bij vorbaat dus al fout ??
  22. Dus het einde als topshouter hier dus doordeweeks
  23. Gebakken lucht ??
  24. phoeeeeeeeeeee gelukkig !! Krijgen we die glazen deurknikker weer ?
  25. mmm, dus nu moeten we weer een medisch ding van Pim gaan raden ?? Wel dat wordt weer een week raden met ze allen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe