Ga naar inhoud

EdK

SFE Global Moderator
  • Aantal items

    16001
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    588

Alles dat geplaatst werd door EdK

  1. EdK

    Humor

    Je hebt toch geen bloemetjes behang he ? Want dan ligt het er binnenkort weer vanaf als ze de bloemen met de plantespuit water hebben gegeven ! En ook dat leg je niet uit dat dat niet hoeft !
  2. steek hem eens in een ander USB slot ! Want zoals al gezegd, de usb krijgt naar alle waarschijnlijkheid een driveletter aangemeten die al bestaat en dan wordt inderdaad je stick niet meer gezien !
  3. Er zullen zeker weer stemmen van PVV terug gaan naar het CDA D66 zal stemmen erbij krijgen PVDA zal groeien of gelijk blijven tov de vorige keer maar zal voor deel liggen hoe Samson zich (partij) gaat profileren. Ik zie nu iets in de trant van een SP / Pvda met een aanvulling van D66 of GL
  4. Kijk Boo nu weet een ieder die nieuw hier is meteen waar het zit en wat er bedoeld word Alleen jammer dat het geen Yeti is :dopey_h4h: :dopey_h4h:
  5. Ach laten we niet lopen speculeren, Pim ( witte yeti ) gaat ongetwijfeld zijn praktijk ervaring hierover verkondigen
  6. Ik vind al die foto's erg leuk maar ben er nog steeds niet achter waar het precies zit Maw detail foto's benne leuk maar één of twee overzichtsfoto's erbij die een pijl hebben en inzoomen naar het onderdeel zelf zo prettiger zijn. Ik wacht dan ook wel lekker op de M&G om te kijken aldaar waar jullie nu kijken en waar het onder die motorkap nu uiteindelijk zit
  7. EdK

    14042012041

    Tsja een heel brood gaat er niet in maar dat zal duidelijk zijn. Maar mijn 2-Din scherm in zijn hoes past erin Me rijbewijs in map met de andere papieren past erin De voorraad snoep die sommige leden in hun wagen hebben liggen past erin Maar eventueel een papieren Tomtom zonder deze dubbel te vouwen gaat weer niet passen. Dus afhankelijk wat je ermee wil doen moet je het wel of niet aanschaffen.
  8. EdK

    Claxon

    Genoeg Yeti's Nu alleen hopen dat het geen stiltegebied is waar we bijeenkomen
  9. EdK

    Claxon

    De Yeti toeter is dezelfde als de VW transporter T4 had ! Of er een vrachtwagen naast je staat te schreeuwen
  10. EdK

    Claxon

    Zal morgen voor gein ook maar eens toeteren, is al tijden terug dat ik hem gebruikt heb Maar fenomeen Hobbel is tot heden voor mij een onbekend fenomeen
  11. hoe was de volgorde ook weer ? bekeuring schoenen laptopbeugel
  12. Maar hou rekening mee dat je projectiel naast je hebt staan met een aanrijding hoor ! En met zo'n beugel kunje hem ook precies positioneren als jij wil. Heeft ronald niet wat liggen ? Had ook gps muizen in overvloed dus ........
  13. Dan ken je de kracht niet van klitteband !? Zijn verkrijgbaar in diverse breedte's en met aan beide zijde met plakstrip. Maar er zijn zo ver ik weet ook universele aluminium beugels die je in de wagen kunt monteren. Zal straks wel even zoeken wat ik ermee bedoel indien je interresse hebt in die oplossing. http://www.laptopcomfort.nl/index.php?item=ram--netbookhouder-set-voor-auto_-bestelbus-of-boot&action=article&group_id=11&aid=23〈=NL
  14. EdK

    Claxon

    Ff flink doortoeteren en dan komt hij wel weer los ! Je toetert gewoon te weinig !
  15. Dubbelzijdig tape voor vast of klitjesband als je wil verwijderen !?
  16. EdK

    fotografie

    heeft Erik weer de hele partij opgekocht ? Of bestond de aanbieding uit 1 kaart ?
  17. Tsja Snelle nu is die geheel duidelijk en je zit in een virtueele cirkel waar je niets mee kunt ! Maar wat staat er in de manual voor dat SD slot ? Bij mijn vorige ( JVC ) had ik twee SD sloten, één was er voor de software update's en was met een geschroefd plaatje beveiligd En het andere slot was echt voor de muziek file's Nu met mijn Kenwood is het SD slot puur voor update's van Garmin software en update's voor blue tooth en de Kenwood unit moet ik per USB doen Maar muziek op SD wordt ook niet geaccepteerd door het SD slot. Daartegen kan ik weer wel op het USB stekkertje me muziek afspelen per USB stick of usb harddisk ( laatste doet ik ) Dan heb ik nog een Ipod usb stekker, en die blijkt puur en alleen voor apple spullen te zijn, maar die gebruik ik niet ! Dus tsja moeten we verder zeggen over jou probleem, er in berusten of de manual nog eens doorlezen en kijken of je muziek in een bepaalde mappen structuur op je SD moet zetten om het te laten herkennen
  18. EdK

    fotografie

    Even ter verduideling: Dit is geen SD kaart maar een CF card. Zijn wel meer mensen mee de boot ingegaan. Dachten ze een leuke SD aanbieding te hebben paste die grote CF kaart niet in dat SD sleufje !
  19. Wat mensen al niet doen om hun nieuwe auto tegen krassen te beschermen
  20. stuk opengesneden flexibele pijp met tape er omheen !?
  21. dus je bent in de aftelfase met slapeloze nachten beland
  22. Hoe is de SD kaart geformateerd ? Fat 32 of 16 ? of nfts misschien dat hij daarom zegt om eerst te formateren ? Dus eerst de muziek overzetten op je laptop, dan de SD erin en laten formateren dan eruit halen en weer in de laptop om de bestanden er weer op te zetten !? 2 uurtjes werk ??
  23. that is prettig dan jij understand what je doet
  24. Ja is duidelijk te zien dat je veel geflasht hebt, de B is al volledig weggeflasht ! :dopey_h4h: Maar handleidingen hierin kun je altijd kwijt in de juiste topics En uiteraard ook welkom alhier op het Forum
  25. EdK

    Kassa!

    Maar heb je nu een strafblad en dus een crimineel verleden ?? :dopey_h4h:
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe