Ga naar inhoud

EdK

SFE Global Moderator
  • Aantal items

    16001
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    588

Alles dat geplaatst werd door EdK

  1. EdK

    Roomster gespot

    Hebben er dan al roomsterrijders zich gemeld ?? Oja RoomsterRon is er in iedergeval één Nu alleen nog iemand met een vervroegde CitiGo Frank zijn wederhelft misschien ?
  2. Ach je kunt wat geld spenderen bij zo'n wagen in die prijsklasse.
  3. Hardloop spulletjes ???? Moet ik bang zijn voor iemand dan ?
  4. ach na de meeting kan een een week lang vasten ! Ja ik weet het kan nu ook al !
  5. wathever . maar is geen antwoord op me vraag
  6. EdK

    Roomster gespot

    en dan ben je erik nog niet tegen gekomen, anders hadden het er 4 geweest !
  7. Nee zal wel een koelkast bus weerstand geweest zijn Want zover ik weet maakt VAG geen kolekasten......
  8. ik hou nog rekening met 5 afvallers op laatste moment ! Dus ik hou het tussen de 15 en 20 mensen
  9. EdK

    Asfalt types

    Alleen het nadeel van de zoab is dat als het loskomt dat je een wegdek vol steentjes hebt die lekker voor sterretjes in het raam kunnen zorgen Maar met regenachtig weer, gewoon topasfalt dat zoab
  10. dat moet toch een gevalletje steekpenningen wezen ! anders kan je nooit 4 weken eerder je wagen krijgen. Hoeveel heb je moeten betalen ?
  11. Inderdaad ronald, moet ik me rekening nummer nogmaals doorgeven ?
  12. ik heb dan wel geen columbus maar een kenwood navi Maar ik heb in begin gehad dat hij zichzelf steeds resette , en ook radiomuziek gaf en meer niet. Dit bleek te maken te hebben met de USB aansluiting voor USB stick of HD Als daar muziek op stond die groter was dan 290Kbps in bitrate dan had hij dit probleem Nu zet ik alles om van 320 en hoger naar die lagere bitrate en als ik muziek gedeleted heb van HD of USB dan leeg ik de prullebak en defrag de stick of HD Sindsdien van het probleem af Dus mocht het aanblijven dit probleem bij jou, misschien dat je hier nog wat aan hebt om uit te proberen
  13. EdK

    Trekhaak Octavia

    hou alleen rekening ermee dat je voor het stopcontact tbv de verlichting ( net als aanhanger) dat je die niet zomaar op de bekabeling van je verlichting kunt bijlassen. Moet je dus echt een module voor aanschaffen en met vcds inleren. Volgens mij staat er in handige links een link naar een leverancier van die module's
  14. Ik kan het fout hebben maar het lijkt me dat die vlakke plaat in korte tijd toch aardig gaat krassen als ik het zo bekijk
  15. Zoek de verschillen, wel ik heb ze wel gevonden Eerste foto heeft 1 chromen ring en tweede foto heeft beide chromen ringen erop. En Snelle, het is net weer even meer een persoonlijke wagen geworden. Alleen nu nog even het stof verwijderen uit je wagen !
  16. tsja ronald je moet op de kleintjes letten om miljonair te worden ! toch ?
  17. EdK

    Yeti

    is ook lid hier en je bent hem eerder tegen gekomen dan ik ! Wel al eens een rode Yeti in Pénd gezien maar dat was op de Koog ! En nee niet bij lakeman
  18. wel ik ben het verhaal en de manier die jij hebt uitgevoerd al eens tegen gekomen met hele foto sessie er ook bij En voor me gevoel was dat iemand bij de buren.
  19. heb altijd al gezegd dat frankrijk een mooi land is alleen de zouden geen fransen moeten wonen !
  20. Nu de schutting nog even verven of spuiten ! Maar het laden van je topic hier duurt steeds langer en gaat te nadele werken voor jezelf Dus maak een album aan als je dat al niet hebt gedaan en zet daar eens alle foto's in en maak hier verwijzingen Dan worden het hier tumbs maar laad je topic weer snel in !
  21. Volgens mij heeft Post.nl een tijd terug aangegeven niet meer 5 dagen per week de post af te leveren maar dit naar 4 of 3 dagen terug te brengen ! En zo te zien houden ze dus aardig woord ! En lijkt het erop dat ze zich zelf uitsloven door de levertijd nog langer te maken.
  22. wel Pim ik had met die contra stekker bij zekering houder ook al eens ergens gelezen, volgens mij een hobbyist bij de buren als ik het goed heb
  23. Volledig in model terug, forget it ! Maar toonbaarder dan nu, ja met wat geduld is dat wel mogelijk. Maar zou wel een verfstripper ervoor nemen want met brander /vlam gaat dat niet goed,
  24. Mens eigen toch om de schuld naar een ander te schuiven ? Ja in deze maakt die kettingfabriek een kwalitatief slechtere ketting blijkbaar. Maar wat is de reden hiervan ? Moest die kettingleverancier ze nog goedkoper gaan produceren voor VAG ? tjsa dan moet het uit de lengte of de breedte en gaat men in algemeen andere materialen gebruiken. En VAG kan inderdaad voor groot deel de schuld in eigen boezem steken, want hun kwaliteits controle heeft gewoon gefaald en niet zo'n klein beetje ook !
  25. je hebt DE rijn en nederWIET Maar nederrijn is weer zoiets van ..........verwarrend
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe