Ga naar inhoud

EdK

SFE Global Moderator
  • Aantal items

    16001
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    588

Alles dat geplaatst werd door EdK

  1. Heb je me horen klagen dan ? Hou wel van die aandacht hoor !
  2. Denk dat wat jij logica noemt gewoon een principe kwestie is van Hobbel En ik kan me er deels ook nog wel in vinden. Oke je hebt een overtreding begaan, maar de registratie en het innen van het geld is kwa tijd belachlijk. Als ze die registratie ook vlug kunnen doen dan moeten ze met die afhandeling in dit elektronisch tijdperk dit ook in max een maand kunnen afhandelen. En als ze na uiterlijk 2 maanden dan de papieren niet op jou mat weten te leggen dan zou het wat mij betreft ook zo mogen zijn dat deze niet meer te innen is ! Een bekeuring wordt toch gegeven om je tot de orde te roepen ? Wel prima maar dat heeft geen enkel positief effect meer na maanden, dan is de ergenis alleen maar vanwege dat je hem tijden erna pas krijgt Ik heb ook eens op mijn bedrijfswagen een parkeerboete gehad voor muiderberg op een zondag, alleen had ik niet gereden in die bus maar in eerste instantie lag hij wel in mijn postvak, en deze bleek al van anderhalf jaar ervoor te zijn En dan evengoed sturen met een excuusbrief erbij dat het zo laat was maar dit kwam omdat hij in de vergetelheid terecht was gekomen ! Ja doegggggg, zouden ze van mij ook de pot op kunnen ! En als je hem dan niet betaald, dan heb je 3 weken erna een dreigbrief dat als je niet betaald binnen die en die periode dan gaat er een x aantal procent extra overheen ! En ohhwee als jij dan denkt nu wachten jullie maar even want het had in eerste instantie geen haast !
  3. http://www.eet.nu/arnhem
  4. Dan kunnen ze al ruimschoots tijdens het shoppen ook in Arnhem kijken naar een goed restaurant En rond de korenmarkt zullen vlgens mij toch wel wat eettentjes moeten zijn ! Maar er zijn hier wel wat leden die de buurt daar beter kennen dan wij, en zullen wel met wat ideeën op komen dagen ! En anders neem je de restanten mee die een ieder meeneemt, heb je ook nog een volle buik en blaas hoor !
  5. mac Donalds of Kentucky Fried chicken ?? Maar ook ik weet dit niet , maar onderweg heen even de boel in de gaten houden vast.
  6. Dus als ik betaal dan filmen/spotten ze me niet ??
  7. Tsja Marco al doende leert men. ook jij !!
  8. Ja en als Marco moet komen ben je nog duurder uit vanwege de koffie met koek die je dan ook nog kwijt bent. Als je twijfelt aan de bekeuring zelf, tsja je zou kunnen wachten tot je een herinnering krijgt en dan gauw die je nu hebt alsnog overmaken. Doe ik vaak op die manier, en nog nooit marco of collega koffie hoeven geven !
  9. Duitsland niet Marco Maar als je leuke kleding wil hebben dan heb je meer keuze in België. Ga maar eens een dagje uit naar http://www.wijnegemshoppingcenter.be/
  10. tsja en ook op campings en vakantieparken worden ze gebruikt, zodat je zonder verdere pasjes of sleutels door de slagboom heen kan ! En tsja hoe makkelijk is ook dit weer te koppelen aan het WWW van de overheid !? Als een eigenaar er belastingvoordeel mee behaald is de verbinding zo gelegd !
  11. en de ollanders gaan weer naar het België toe omdat in onze ogen daar bepaalde goederen weer goedkoper zijn of dat men er meer keuze heeft ! En zo crossen we de europese grenzen maar heen en weer over , en worden we op de grens overgangen telken malen geregistreerd dat we ons land in en uitgaan !
  12. ach dat kan een kado zijn voor 4 verjaardagen, een investering dus om niet elke jaar (4 jaar lang)te moeten denken wat moet ik haar nu weer geven ??
  13. zoals ik al zee, bakkertjes vrouw heeft wel smaak !
  14. moet maar zo denken een breder reservewiel neemt meer ruimte van je kofferbak weg Maar zover ik weet van mijn skoda's was het reservewiel altijd wat smaller. Maar ach als je hem nodig hebt zorg je ervoor dat de kapotte band weer gauw is gemaakt en dan ligt hij weer reserveband in de wagen te spelen. Maar hoe kun jij nu alle zwermen met muggen op je Skoda hebben, had ze gister allemaal al op mijn bedrijfs Dombo van Opel
  15. Ach mevrouw Bakkertje heeft gewoon een heel goede smaak en begrijp dat ze graag die costummade velgen eronder wil ! Maar dan kan ze uiteraard ook wel iets van haar zakgeld inleveren om deze eronder te krijgen, toch ? Dat op die golf advertentie dat ziet er toch niet uit !! Maar ben je er al eens achteraan gegaan wat de steekmaten van de oude velgen van de kever zijn en de huidige ? Of is dat niet nodig omdat die giga afwijken ? Poedercoaten schijnt op zich niet zo duur te zijn dus daar hoef je het dan niet voor te laten.
  16. Vind ze heel erg lijken op de oude volkswagen velgen zo met die dop in midden En krijg sterk de indruk dat het opgeknapte zijn of dat men ze heeft nagemaakt met de juiste steekmaat etc misschien google op VW kever velg ?
  17. En zoals jullie zien de Yeti behoort dus gewoon op de voorgrond te staan bij een foto ! goede fotograaf
  18. Die Hobbel, hij kwam verleden jaar zo bescheiden en rustig over, maar het is een wolf in zijn Yeti Mijn geheugen is nog zo goed om te weten dat hij onlangs ook al een bekeuring binnenkreeg vanwege te snel rijden over den 5 baans A2 ! Wat gaat er nog komen hobbel ? wordt het topic groter dan die over de tuning of over de ketting ?
  19. IS hij nu nog aan het rondrijden ? Of was het leer nog zo vers dat hij verkleefd is met zijn stoel ?
  20. enne je hebt toch wel www.skodaforum.EU laten vallen ?? Toch ....... Beetje reclame kunnen we wel gebruiken hoor
  21. hij heeft vrij en dan zijn ze hersens in ruststand
  22. Als ik nu al zo een paar keer hier de reactie lees van de dealers dat het niets is , dan zou ik haast zeggen dat als men dit zegt je dan ook meteen kunt vragen om een door hun ondertekende tekst die ze net verteld hadden. Want als het toch niets is volgens hun dan moeten ze zo'n brief met die tekst toch zonder problemen ondertekenen !? Ben wel benieuwd hoe ze dan reageren !!?
  23. Welk of wat voor pilletjes heb je allemaal ? We worden nu wel erg benieuwd !
  24. Niet proberen door te schuiven, ging over JOUW sentiment hoor ! Ik heb daar geen last van !
  25. EdK

    Enes stelt zich voor

    welkom en struikel je niet met het nalopen ?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe