Denk dat wat jij logica noemt gewoon een principe kwestie is van Hobbel En ik kan me er deels ook nog wel in vinden. Oke je hebt een overtreding begaan, maar de registratie en het innen van het geld is kwa tijd belachlijk. Als ze die registratie ook vlug kunnen doen dan moeten ze met die afhandeling in dit elektronisch tijdperk dit ook in max een maand kunnen afhandelen. En als ze na uiterlijk 2 maanden dan de papieren niet op jou mat weten te leggen dan zou het wat mij betreft ook zo mogen zijn dat deze niet meer te innen is ! Een bekeuring wordt toch gegeven om je tot de orde te roepen ? Wel prima maar dat heeft geen enkel positief effect meer na maanden, dan is de ergenis alleen maar vanwege dat je hem tijden erna pas krijgt Ik heb ook eens op mijn bedrijfswagen een parkeerboete gehad voor muiderberg op een zondag, alleen had ik niet gereden in die bus maar in eerste instantie lag hij wel in mijn postvak, en deze bleek al van anderhalf jaar ervoor te zijn En dan evengoed sturen met een excuusbrief erbij dat het zo laat was maar dit kwam omdat hij in de vergetelheid terecht was gekomen ! Ja doegggggg, zouden ze van mij ook de pot op kunnen ! En als je hem dan niet betaald, dan heb je 3 weken erna een dreigbrief dat als je niet betaald binnen die en die periode dan gaat er een x aantal procent extra overheen ! En ohhwee als jij dan denkt nu wachten jullie maar even want het had in eerste instantie geen haast !