Ga naar inhoud

EdK

SFE Global Moderator
  • Aantal items

    16001
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    588

Alles dat geplaatst werd door EdK

  1. Zo heb net maar even het moederkado vast gegeven, stonden nog wat paardebloemen in de tuin, en ja als je iets leuks wil geven dan is het wel een veldbloemen boeket ! Alleen ze verwelken zo gauw !
  2. Affijn wordt je nu nog steeds serieus in de buurt genomen ?
  3. Ik zal nog eens wat posten, ik kreeg email met dit bericht er in ! En dacht laat ik het ter info jaja ter info maar posten, maar denk dat ik het voortaan maar laat !
  4. In de nieuwste editie van AutoWeek, nu in de winkels, gaan we dieper in op de technische oorzaak van de inmiddels veelbesproken TSI-problemen, publiceren we de reacties die we online en via e-mail hebben ontvangen en komen ook diverse eigenaren van een Volkswagen met TSI aan het woord. Dat de problemen met de TSI-motoren voer voor discussie vormen, bleek wel uit de vele reacties die we kregen naar aanleiding van onze berichtgeving. Deze week gaan we in ons blad, ook met duidelijke afbeeldingen en illustraties, dieper in op de technische oorzaak van de problemen, die veelal te wijten zijn oprekkende distributiekettingen. De editie met het uitgebreide TSI-artikel, in AutoWeek 19, ligt nog tot en met komende dinsdag in de winkel. Of bestel 'm direct via www.autoweek.nl/bestel. Aanvankelijk erkende de Nederlandse importeur, Pon's Automobielhandel, alleen de problemen met de ketting bij 1.2 TSI-motoren. Inmiddels wordt dit ook toegegeven voor de 1.4 TSI's, maar voor de 1.8 en 2.0 TSI-motoren herkent men bij Pon geen opvallende aantallen. In AutoWeek 19 melden we verder dat de problemen niet alleen ophouden bij uitgerekte kettingen maar ook bij andere onderdelen in de nokkenasaandrijving. Ralf Dennissen van Volkswagen-importeur Pon stelt intussen: “Wij stellen alles in het werk om de problemen op te lossen." Een afvaardiging van de importeur komt binnenkort op bezoek bij AutoWeek om alle reacties in te zien. In AutoWeek editie 19 en via de online AutoWeek Journaals blijven we voorlopig informeren over de ontwikkelingen rondom de TSI-problemen.
  5. EdK

    fotografie

    ga ik ook helemaal niet doen !
  6. ook de benzine prijzen zie je hier gestaag weer zakken in prijs !
  7. EdK

    fotografie

    ach dan stel ik het nog anders , waarom moet ik in hemelsnaam GPS cordinaten bij me foto's hebben ? Je weet toch waar je die dingen hebt gemaakt , en als je dat niet meer weet dan weet je ook niet meer met GPS coordinaten waar het is !
  8. Tsja Marco daar kunnen wij dan weer niets aan doen ! Maar ach als ze maar lief is tegen je, dat is het belangrijkst
  9. mijn oma zei altijd " het meeste valt naast je !! "
  10. Ach cyrus laat die strijd maar losbarsten dan, ik ga me der niet in mengen ! stille wateren hebben diepe gronden, ook in deze !
  11. Pffffffff
  12. ohhhhh nee he, moeten de heren weer allemaal hun eigen boom hebben ?
  13. Nu nog ff een bordje maken met de tekst "Dixie"
  14. Mmmm , gratis internet voor alle klanten. Kun je tijdens de sanitaire stop teminste nog even een live verslag geven naar het forum voor de achterblijvers ! Maar betalen voor een toilet......... en dan praten over gastvrijheid ? Is hetzelfde als geld vragen bij een pompstation voor lucht in je banden. Wel neem aan dat de lokatie genoeg hoog gras en bomen heeft ? Dan kom ik er wel uit met mijn sanitaire stops..
  15. Allereerst welkom Arnold ! En ben benieuwd wat er gaat komen na het inlezen ??
  16. een mooie hipster rond een mooi dames achterwerk kan mij nog steeds bekoren !
  17. Marco een mooie string of hipster is nooit uit de mode ! Zij hoeven die alleen te dragen en wij mogen er van genieten. En mannen weten toch niet wat mode is, is de uitspraak van 99% van de vrouwen. Dus laat maar liggen tot volgend jaar joh
  18. Wie neemt er eigenlijk een dixie met toiletpapier mee ?? Want er wordt zoveel food en drinken meegenomen dat het moet resulteren dat sommige een sanitair probleem gaan krijgen !
  19. Ach Skooby buiten bovenstaande punten zullen we je tot onze dood blijven herinneren hoor, enne ieder op zijn eigen manier ! Suiker en Melk !!!
  20. Tsja Marco, maar dat kun je eventueel bewaren voor volgend jaar !
  21. wel dat boenen is nu veranderd tot ontroesten en in het vet zetten ! Want als je in de regen bezig bent op een jachthaven dan zie je bepaald gereedschap roesten in je handen ! Heb je daar nog tips voor ?
  22. Die Skoody, onze huis tuin en keuken freumel hobbyist van het forum ! Zaterdag heeft hij op TV zijn eigen hobby hoekje met tips ! En speciaal zaterdag met de moederdag ideetje's. Toch Skoody ?
  23. ik hoef alleen maar op me buro te kijken ! Staat hij in het klein !
  24. ja en menno int vanuit zijn luie stoel het geld wel !
  25. Sinds flitspaal.nl er mee is gestopt is het aanbod van flitspalen een schaars goedje geworden Maar heb weer een recente gevonden en misschien voor de andere alhier met een Garmin GPS ook handig om te hebben !? Kun je laden met de POI loader van Garmin ! Oude bestand verwijderd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe