Ga naar inhoud

EdK

SFE Global Moderator
  • Aantal items

    16001
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    588

Alles dat geplaatst werd door EdK

  1. EdK

    Verjaardagen

    pssstttt Busje is jarig !!! gefeliciteerd !!!!
  2. EdK

    Kenteken Card.

    Hoe zit de nieuwe kentekencard in elkaar? 26-11-2013foto: Rijksoverheid Vanaf 2014 ontvang je bij de aanschaf van een nieuwe of gebruikte motor, auto of een ander motorvoertuig niet langer een papieren kentekenbewijs. In plaats daarvan ontvang je een hard plastic exemplaar op handzaam creditcardformaat. Hoe ziet dat er precies uit en wat verandert er voor jou als consument? Allereerst ontvang je je kentekenbewijs niet langer uit handen van de dealer, maar vind je deze op de eerstvolgende bezorgdag na de tenaamstelling in je brievenbus. In de tussentijd hoef je de card niet aan de politie te kunnen tonen, want zij kunnen online de actuele gegevens checken in het kentekenregister van de RDW. Geen overschrijvingsbewijsVerder is het overschrijvingsbewijs voltooid verleden tijd, want deze wordt afgeschaft. In plaats daarvan komt er een 9-cijferige code. Het eerste deel van de code (4 cijfers) wordt bij de tenaamstelling verstrekt, het tweede deel (5 cijfers) zit bij het kentekenbewijs dat je wordt toegestuurd. De code is nodig bij het overschrijven, maar ook bijvoorbeeld bij schorsen of uitvoer. Verdwijnt de kentekencard per 2014 direct? Nee, want gebruikte voertuigen krijgen pas een kentekencard als ze van eigenaar wisselen. Dat betekent dat je, naar verwachting van de RDW, nog vijf jaar lang ook papieren kentekenbewijzen kunt tegenkomen. Hoe de laatste papieren kentekenbewijzen uit de roulatie gaan, wordt later bepaald. Bezitters van oldtimers mogen hun papieren of linnen documenten behouden. Zij krijgen er een kentekencard plus tenaamstellingscode naast, die ze nodig hebben bij formele handelingen. Waarom verdwijnt het papieren kentekenbewijs?Het verdwijnen van de zelfstandige postkantoren, luidde het begin van het einde van het papieren kentekenbewijs in. Het postkantoor was een veelgebruikte locatie om een kenteken op naam te zetten of over te schrijven. Toen deze locaties verdwenen, was dat het teken voor de overheid om de overheidsdiensten verder te digitaliseren en gebruiksvriendelijker te maken. Bovendien wilde men voertuigcriminaliteit tegengaan en het kentekenbewijs beter beveiligen. Een kentekencard dat centraal wordt aangemaakt en uitgegeven was de eerste keus. Bovendien past het bewijs straks in je portemonnee! Kentekenbewijs uitleg.pdf Ga naar www.rdw.nl voor nog meer informatie. Bron: RDWijzer.
  3. Snelle das toch niet jouw blonde schone he ?
  4. Dat wilde ik even duidelijk hebben voor ik je als vriend zou afstoten.....
  5. Bestaat die dan ?
  6. EdK

    Nieuw lid

    welkom en nl handleidingen zijn te downloaden hoor. http://www.skodaforum.eu/files/file/97-instructieboekje-skoda-yeti/
  7. EdK

    mindfuck

    zwart
  8. EdK

    op zoek naar kabel

    Nee nog niets. heb nederlandse importeur gemaild van de radar om te vragen of hij kan leveren en zoniet of hij de specs heeft van de coax en de resterende aders. Maar nog geen reactie gehad. En zou docu zondag van kabel lezen maar de crew was niet aanwezig en zou de gegevens me toe mailen, maar nog niets gehoord van hun.
  9. koper magneet ???
  10. tsja je kunt de wagen natuurlijk ff omdraaien, maar ja dat gaat de verzekering weer niet vergoeden. Maar wat marco zegt kan , maar is die aux aansluiting er niet gewoon uit te trekken ( klem verbinding ) en dat je dan die aux alleen op ze kop houd ?
  11. draad afknippen , restant laten zitten en nooit meer naar kijken...... niet ?? tsja dan word t peuteren want met de billen bloot is nu te koud..
  12. EdK

    Jan uit België

    en met de geur van koffie erbij voor de beleving ?? en welkom ook hier, nu heb ik hier ook weer telkens een geweer op me gericht....
  13. die van ons bennen van geperst aardappel meel of prut. als ik echt patatten wil dan moet ik ze zelf snijden
  14. vandaar dat jullie economie nog zo goed draait !!
  15. volume open van Swing maar ook van het externe apparaat ?
  16. Tsja verbaasde me ook hier even over, ondanks dat Lidl in Duitsland een ander aanzicht heeft dan hier in NL. Maar dan blijf je toch nog je afvragen wat de kwaliteit er van is.
  17. Ach zal wat vlugger zijn als je buren er achter komen, maar goed de balanceer heb je dan ook nodig. Anders kom je weer met vragen over trillingen in je stuur....
  18. Alleen probleem in nederland is dat je bij een boel betalingen niet onder auto incasso uitkomt. En kun je op normale manier nog betalen dan word er vaak extra kosten in rekening gebracht tsja het is triest
  19. EdK

    Henk de vries

    Hij zal weer eens iemand niet kennen..... toevallig van t ondergoed wassen ? Affijn Henk, welkom hier op t forum
  20. Tja die mening delen we wel sfeerloos en niet te vreten. Maar als je langs zo'n vreetschuur rijd dan krijg je er toch een heel andere mening over. Tis er altijd druk bij zo'n schuur, auto's , mensen en de vliegende rat oftewel de meeuw
  21. Als dat laatste dan maar met liefde word gedaan, anders heb je ook nog pijn
  22. EdK

    Verjaardagen

    Zijn dag die hij het liefst overslaat, en dan ook nog hier gefeliciteerd worden............... gefeliciteerd Menno en een mooie dag gewenst.....
  23. tsja word steeds mooier..........nu de finish of touch en dus de producten eruit zijn komen
  24. EdK

    Privacy

    Wel ik hoor me neef (66 jaar ) nog zeggen , ik heb geen PC ik zit geheel niet op het internet dus van mij zullen ze niets vinden. Wel datt had hij beter niet kunnen zeggen daar hij actief is op een tennis vereniging en biljart vereniging. Dus sávonds thuis even zijn voor en achternaam in google geplaatst en search geklikt. Als ik op dat moment alles had moeten uitprinten wat ik van hem tegenkwam waar zijn naam in voorkwam maar ook foto's vereniging verslagen etc dan had ik een doos A4 papier kunnen halen. Maar één en ander wel uitgeprint en de keer er op meegenomen en hem laten zien, hij werd er toch wel even stil van. Zo ook bij een collega zijn naam eens gedaan bij zo'n uitspraak Die was de dag er op niet zo blij toen ik hem vroeg wanneer hij nu eens op tijd de contributie van de voetbal vereniging van zijn zoon ging betalen ? Wat ik wil zeggen is dat al ben je zelf nog zo voorzichtig, zodra iemand in je gezin actief is in een vereniging oid dan is er een boel te vinden en ook soms dingen die je eigenlijk niet zo leuk vind
  25. EdK

    Privacy

    ik fantaseer wel lekker door hoor over je buuf, en wil haar niet eens ontmoeten want dan wordt het één grote tegenvaller. en ze mag dan het juiste bier hebben voor jou, maar de juiste rum zal er wel niet wezen maar in mijn fantasie over haar heeft ze kratten vol.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe