Ga naar inhoud

EdK

SFE Global Moderator
  • Aantal items

    16001
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    588

Alles dat geplaatst werd door EdK

  1. EdK

    Privacy

    weet eigenlijk zoveel dat ik eigenlijk weer niets weet...... voorbeeld: we weten dat je een bierbuuf hebt met een eigen bierwinkel met verkeerde bier, maar hoe bierbuuf eruit ziet weten we weer niet. toch menno ??
  2. Amsterdam e.o stelen ze de S er altijd vanaf, helemaal als t interklaa tijd is
  3. EdK

    Privacy

    ze mogen alles met hem doen........ toch niets te verbergen... toch ??
  4. porche ?? pooierbakken behalve de boxer
  5. Dus vanaf vandaag patsertje tegen je zeggen ????
  6. driewieler ?? kan ze zoontje hem ook nog gebruiken ...........
  7. EdK

    Nieuwe Yeti

    Tsja zo zou de keuze dan worden, kleur staat m nog steeds goed
  8. EdK

    fotografie

    Ja dat staat bij mij ook nog op de wensenlijst, lijkt me een zo onwerkelijk iets om in t echt mee te maken.
  9. EdK

    Privacy

    Ach mijn dokter kan me al nooit vertellen wat ik heb , dus wat ze opschrijft in mijn document begrijpt een ander al helemaal niet dan
  10. Bestandsnaam : Handleiding Move en Fun CitiGo Bestand Ingestuurd door : EdK Bestand ingestuurd : 20 nov 2013 Bestands Categorie : Skoda Radio/Navigatie Manual in nederlands van de CitiGo Move en Fun Klik hier om dit bestand te downloaden
  11. kijk eens even op de tsjechie skoda website , selecteer engels en zoek naar manuals en dan de move en fun er is in algemeen een bepaalde mapstructuur en de mp3 mogen maar bepaalde bitrate grote hebben dacht dat we hier in download de pdf manual hadden van move en fun maar helaas alleen de manual van de citigo
  12. zo'n klein dingetje in zo'n grote wagen
  13. jah.........dat zegt genoeg wees blij dat jij als rotterdammer hier word geaccepteerd maar verwacht niet dat we eucalipta paay ook nog erbij accepteren.... Neuhhhh joh , is al tien keer oma en denkt dat ze 18 is, maar der dochter is al ouder
  14. heel erg oud ?
  15. EdK

    op zoek naar kabel

    nee helaas maar geeft me wel een reden om verder te kijken bij TKF maar kabel die jij met link laat zien is een 14 aderige oftewel 7 paren geslagen kabel en naar uitvoering te kijken in stugge uitvoering en wat ik zoek is een 7 of 8 aders en een coaxiaal kabel in de kabel verwerkt. maar ondanks dat mijn dank alvast
  16. ach hoe zat t ook weer met dat gezegde met een oude fiets ........???? maar word het niet tijd voor een andere skoda, bv een yeti ? was je over dat fatje heen gereden , jij geen schade en fatje een cabrio geweest dus iedereen blij
  17. EdK

    Privacy

    niet als je de manual doorpluist, toch ??
  18. Ach joh je hebt al een Superb de wagen waar geen eind aan komt
  19. nee is geen jack aansluiting. vandaar dat ik ook van overtuigd was dat t standaard en geen optie was
  20. Dan zat die optie sandaard in mijn model waarschijnlijk want ik heb er niet om gevraagd en hem niet aan laten vinken die optie maar heb wel de aansluiting in de armsteun in de Yeti
  21. Is MDI werkelijk een optie > Of krijg je de aansluiting normaal wel gemonteerd in de wagen ( bij mijn Yeti ) en om het te kunnen gebruiken moet je die achtelijk dure kabelset nog eens aanschaffen en dat dat de optie word genoemd ?
  22. Ach voor huis en tuin navigatie is het goed genoeg. Zit je dagelijks op de weg dan is het een bron van ergenis. En wat betreft het door je neus boren in een actie pakket van een vag navi Moet jij opletten wat er kan als je een order van 23K laat vallen vanwege dat die navi er niet uit weggelaten kan worden. Dan begint zo'n dealer toch wel met alternatieven te komen hoor. En de columbus in de octavia 3 schijnt wel wat beter te zijn dan de oudere versies die bv in de Octavia 2 worden geplaatst. Bij de nieuwe in de Oct 3 schijnt het zo te wezen dat je nu gratis kaart materiaal kunt downloaden en installeren en niet jaarlijks enkele honderden euries moet neertellen. Maar of het nieuw en gratis te verkrijgen kaart materiaal geheel up to date is .........durf t je niet te zeggen
  23. Allereerst welkom hier op forum. En dat afscheid nemen van je vertrouwde fabia, ach joh als je in de Octavia 3 of citiGo de hoek om bent ben je hem alweer vergeten
  24. EdK

    op zoek naar kabel

    ja begrijp wat je bedoeld , maar fabrikanten van de radars leveren nog steeds die combikabels maar nu ook vaak met UTP en voedingsdraden (12Volt gelijk ) En eigenlijk in alle gevallen met stekkers ( gelukkig demontabel ) er al afgemonteerd aanvast. En zodra ik dus de kabels moet scheiden dan heb ik volgende probleem en wel hou krijg ik beide kabels de wartel in aan stekkerkant ? Radarkant is niet het grootste probleem daar is het altijd wel mogelijk om een wartel extra te plaatsen en kabels dus beide in te voeren. En dan kan ik wel weer de bestaande kabel met connector naar plek brengen waar ik weer met klemmenstroken de overgang kan maken maar dat is een manier van montage die ik niet echt prefereer
  25. EdK

    op zoek naar kabel

    Klopt Erik, UV bestendig is een pré Heb de kabel nog niet zelf in handen gehad en hoop die zondag te aanschouwen en dan inderdaad wat teksten te vinden op de kabel En mbt de ohmse waarde vermoed ik dat het om een ohmse waarde van 50 Ohm zal gaan. En als ik de details weet van de bestaande kabel kan ik kijken mbt de coax en lengte of ik met de zelfde soort aan de slag kan of dat er een betere soort coax inmoet inverband met de inpedantie Heb hier al te maken mee gehad met de marifoonkabel. Men wou een antenne meegeven met aangegoten 10 mtr coax, maar mast is al 14mtr dus kwam ik op totaal lengte uit van ongeveer 22 mtr. Dus winkel wilde verlengkabel meegeven van zelfde coax. Alleen de manual van marifoon gaf aan dat boven de 10 mtr die coax niet meer voldeed en dat er voor een andere gekozen moest worden. En dit is uiteindelijk de aircel 7 geworden die dan wel aan alle specs voldoet en mechanisch sterk genoeg is en een soepele kern heeft ipv een stugge kern met grotere kans op breuk. Maar opzet van topic is om al toko's te vinden die dit soort combi kabels verkopen op de meter zodat ik hiermee en de gegevens die ik zondag hoop te hebben vlug een leverancier kan vinden met een meterprijs. En anders word het een oplossing van twee kabels , maar dit is en oplossing die ik liever niet toepas omdat ik dan een wartel in de radarkap erbij moet maken .............en tsja oud kunststof en gaten boren ...........
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe