Ga naar inhoud

Er waren de afgelopen periode wat problemen met het posten van nieuwe berichten en het registreren van nieuwe accounts. Deze problemen zijn inmiddels verholpen! Excuus voor het ongemak.

Erelijst

Populaire inhoud

Toont inhoud met de hoogste reputatie op 09/16/21 in Berichten

  1. Artikel op HLN. Dieteren boycot het autosalon en zal niet langer aanwezig zijn. Andere grote spelers lijken te gaan volgen. Toekomst Autosalon hangt aan zijden draadje https://www.hln.be/autosalon-brussel/toekomst-autosalon-hangt-aan-zijden-draadje~a3a2eff5/ Een trend die zich wellicht doortrekt naar andere sectoren, mijn werkgever gaat na 20 jaar ook niet langer naar Batibouw, te duur om er te mogen staan, en de winsten erop zijn miniem, zij hebben gekozen voor een eenmalige investering in een deluxe showroom op eigen grond, die betaalt zich nu al terug. Auto-bouwers zullen ook van dit gedachtegoed zijn, we lokken de mensen wel naar onze showroom, daar kan je veel persoonlijker en gerichter uitleg en eventueel zelfs een testrit krijgen. Het autosalon is al jaren een melkkoe waar je dik moet betalen om te gaan pissen en dan zwijgen we nog over inkom en betalen parking. R.i.p.
    1 punt
  2. Het is ook een beetje modeverschijnsel: 40 jaar terug was er ongeveer overal een beurs voor, om maar een voorbeeld te noemen de Firato, een beurs waar allerlei audio en videoapparaten en dergelijke te vinden waren, maar ik denk dat ie er al 30 jaar niet meer is. Door internet zijn er ook andere manieren om aan je info te komen (dus hoef je niet naar een beurs), en kan de verkopende partij via een website met contact aanvraag ook gegevens van potentiele klanten verzamelen. Je ziet het ook aan de expositiehallen: vroeger hadden bijna alle grotere plaatsen wel één of meer hallen voor dergelijke doeleinden, tegenwoordwoordig zijn dat alleen de allergrootste woonplaatsen (Amsterdam - RAI, Utrecht - jaarbeurs, 's Hertogenbosch - Brabanthallen enz.) Tegenwoordig zijn de beurzen met de grootste bezoekersaantallen de Huisvrouwenbeurs, Libelle-week en nog zoiets van de Margriet.
    1 punt
  3. Mooie plottwist Menno 😄
    1 punt
  4. Kan je weer andere leuke dingen doen met het geld dat je nu overhoudt.
    1 punt
  5. Om de topic titel nog even eer aan te doen. Ik heb besloten de Polo toch maar te houden. Inruil valt vies tegen, er zou flink wat geld bij moeten en de verwachte leverdatum van de Duster is april en mijn gevoel zegt me dat dat best nog wel eens later kan worden. Dus ik moet mijn zegeningen maar tellen. Hij rijdt tenslotte fantastisch, is redelijk zuinig en met wat passen en meten krijgen we alles er in tijdens de vakantie.
    1 punt
  6. Dashboard is in de Yeti met mooiere materiaal bewerkt. Yeti is een Elegance uitvoering dus luxe. Maar de 2008 is een Allure dus ook geen kattepis. Maar toch voelt het zachter en luxer aan in de Yeti. 1.4 was niet op onze lijst want die had geen 4x4 rond dat bouwjaar. Dan ga je al gauw naar 2015 toe toen er wel een 1.4 met 4x4 was toen de facelift was gedaan. Maar dat model wilde mijn vrouw niet. Te duur maar ook niet het originele smoel welke we nu dus wel hebben. Onnodige luchtploegen?? Haha, de SUV is het best verkochte model in NL dus bijzonder populair hoor. https://www.ad.nl/auto/de-suv-is-nu-officieel-het-bestverkochte-automodel~abbb45bb/
    1 punt
  7. Ach tis jammer maar dit hebben we in NL al jaren terug gehad met de autorai En nu is er een zwak aftreksel van na jaren van niet... En een trend die naar andere sectoren doortrekt...... Mijn werkgever staat ook op beurzen en is tijd geweest dat het minimaal tot niet was omdat men het niet nodig vond Maar op bepaald moment kwam er toch weer vraag vanuit de klantenkring waarom we niet of bijna niet meer op beurzen stonden. En tegenwoordig staan we er weer op velen, en op enkele grote. Bv in Gent en Dusseldorf en in NL op de Hiswa in en outdoor. En verder op kleinere beurzen en dat zijn dan beurzen van 3 dagen. En toch ziet de werkgever opdrachten uit die beursdagen komen, worden toch vaak eerste contacten gelegd. En wat een vertegenwoordiger bij ons zei, het is erg moeilijk om het uit te filteren wat de opbrengst uiteindelijk van de beurzen is. Maar het heeft zeker een hoog positief gehalte op de totale omzet.
    1 punt
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe