@rutgers, het is hier gewoon dat je jezelf eerst even vorosteld alvorens je berichten gaat posten. Je ervaring met JB Autoservice kan ik samenvatten als volgt: Je hebt een afsprak gemaakt voor een reparatie / aanpassing. Je hebt ervoor gekozen om daarop te wachten en hebt dus een gezellige dag gehad waarbij je hebt gezien dat het echt vakmensen zijn. Wat de prijs betreft, wat was de aanleiding waarom het zoveel duurder was? Ik vermoed dat er dan ook meer gedaan is dan je vooraf hebt afgesproken. Waar maak je uit op dat de verhalen van Jos Blabla zijn? Ik ben het met je eens dat hij mooi kan vertellen, maar ik heb hem destijds niet kunnen betrappen op onwaarheden in z'n verhalen. Je verhaal is een beetje eenduidig geschreven en verteld maar heel beperkt wat je ervaringen zijn. Als je het mij vraagt is er niets mis met kritisch zijn, maar als je jezelf uitlaat over een bedrijf op de manier zoals je dat doet, dan zou het sieren als je daar ook de achtergrond bij verteld zodat het niet alleen een verhaal van jouw kant uit is, maar een compleet verhaal waar mensen zelf hun conclusies uit kunnen trekken.