Ga naar inhoud

Erelijst

Populaire inhoud

Toont inhoud met de hoogste reputatie op 10/28/12 in alle zones

  1. Naar aanleiding van VCDS en de HilHold is er zijdelings gesproken over de bandenspannings signalering en het resetten hiervan. Degene die dit standaard hebben in de wagen hebben massel ( of niet ) Maar in veel uitvoeringen van bv de Yeti is het geen standaard schakelaar Maar onlangs kwam ik erachter dat het bij mijn Yeti ( ambtion uitvoering ) wel met VCDS was aan te zetten. En dan zou het ook moeten werken, alleen bij melding dat je banden zacht / lek zijn kun je dan niet resetten Maar goed Ronald kwam met een link aan van een VW forum waar men dus deze schakelaar zelf heeft ingebouwd en heeft geactiveerd Nu is russisch bij ons allen niet het sterkste punt en heb zodoende google de boel laten vertalen naar het engels. ( nederlandse vertaling werd wel erg gebrekkig nederlands. Dus voor de liefhebber een leuk project voor de kerstperiode Uiteraard zullen de artikelnummers voor de Yeti afwijken of anders zijn. kan me namelijk voorstellen dat de draden als voorbeeld bij de Yeti langer of korter kunnen zijn ( VAG kent geen overlengte ) Dus mocht iemand de juiste Skoda nummers weten te achterhalen..... post ze even hier in het topic ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Reading the information on the installation and operation of this system and decided to install itself. The work is based on the work of the ABS sensors, flat tire makes more turns and notices that system. Given the low cost and the ability to set out the service it was decided to introduce a car. We will need 1. 1K0 927 121 BREH - 750 r. - Sam switch 2. 4D0 971 636 B - 150 rubles. - Connector for him 3. 000 979 009 E - 90 p. Wire in the chip, you need 2 pieces 4. 000 979 150 E - 215 p. Wire in the chip ABS 1 pc. 5. 3B0 972 742 B - 25 p. Wire seal in chips ABS 1 piece Of the tools. Blade screwdriver, a plastic wedge (for isolation panels), Torx 25, a long needle or something like that, electrical tape (recommended 000 979 950 - 290 p / piece). So here we go. 1. De-energizes the auto removal of the clamp from the battery. 2. Plastic wedge otschelkivaem trim handles automatic (for the convenience of silence had to neutral) 3. Under pad see two Torx holding ashtray with button ACP. Turn off and try not to drop the screws deeper. 4. Disconnect the connectors from the ashtrays and buttons ACP otschelkivayutsya elementary with the fingers. 5. Take out the ashtray. 6. Unscrew the two screws holding the plastikvyh soft cover and pull out it. 7. Unscrew the Torx in the side plastic plate, I have not completely removed the wire and so is enough to pave 8. Groping for hulls fan compartment harness leaving the engine compartment through the rubber seal 9. Take the needle, it primatyvaem tape wire 000 979 150 E (the intake can cut it we are no longer useful, and at the same time to fasten the wire seal 3B0 972 742 and is pulled into the engine compartment. I'll be honest this is probably the most uncomfortable occupation was. The result was to push when the needle was at the top with a wire harness. unhooks needle and pulls out her back. Wire sizes are increasing because it is clearly not enough was, at one end of this wire will own terminal, the other terminal with this provodochka 000 979 009 E and it is a chip votknetsya button. 10. Now remove a contact group with the ABS connector. To do this, press the red lock down (note that it has released the top clamp) Then discharged lock down (he will come out of the connector slots) Schematically depicted in the photo is otschelknuty connector with the action. 11. Screwdriver to detach the cover. Looking at terminal seventh pin, pull out the needle from it reinku (or toothpick is pushed to the opposite side) 12. Free the connectors on the terminal, turn the key in the down position After that, insert the terminal in the seventh pin, insert the gasket, cover with a key on the terminal, connect the contact group back. 13. Cut 000 979 009 E in two total should get 4re wires to the terminals. Terminal is connected as follows: 3 track button Sst - 3 track buttons ACP 4 track button Sst - 7-pin on the block abs (which we have stretched from the engine compartment) 5 track button Sst - 4 track buttons ACP 6 track button Sst - 6 track buttons ACP How to connect a button each ACP chooses himself, we can cut the wire, you can kuit and crimp terminals for two wires, which could further option. 14. Fasten with clamps stretched wire, wrapped with electrical tape wires from chips collect. 15. But then we need a VAG-Com or other diagnostic tool. Hooking up, go to the ABS unit - Coding - and subtract from the submitted code 16384 (machine code with the system, tire pressure monitoring). Say what code you need to write, so I will not like the machines of different years of manufacture different residual figure. But subtract 16,834 everywhere (remember, just in case what amount was by default) 16. The plant, rejoice icons appear. On the highway while driving for a second push button icon will flash on the tidy and you will hear a beep, the system placed the adaptation over time adaptation is over and the system goes into operation. ps / for Golf / Jetta 2004-2006 GV to block Mark Teves 60 ABS wire from the button connects the 27 pin. Needed to trigger speed is below 30 km / h
    3 punten
  2. Gevonden in Etka onderdelennummer knop: 5L0 927 127 WHS in link http://www.drive2.ru/cars/skoda/yeti/yeti/nikolay-froyo/journal/4062246863888668131/ elektrische bedrading connector: 4D0 971 636B connectorkit: 000 979 131E 2x draden: 000 979 009E deze laatste drie onderdelen niet kunnen controleren
    3 punten
  3. Leuk! Al is zelf de spanning checken makkelijker!
    3 punten
  4. Ik heb er nog even de plaatjes bijgezocht uit ETKA.
    2 punten
  5. ja, laten we die maar gewoon van de Vlamingen overnemen, zowel het woord als die wet
    1 punt
  6. nog nooit van de luiaard gehoord ? Man we hebben een heleboel leden hier die er verwant aan zijn ! Staan allemaal op nul postings
    1 punt
  7. Nou, ik vindt het hier echt een gezellig en warm forum , en zeer informatief !. Men wordt hier ook vriendelijk ontvangen bij aanmelding!. Kortom ik voel me hier op mijn plaats!.
    1 punt
  8. we waren teveel off topic en dus een beetje stout. tsja en dan krijg je met de verkeerde mensen op de verkeerde plek ( voor ons ) uiteindelijk een ban for life Maar ach dat is alweer twee jaar zowat terug en gevolg is dat er nu een tweede Forum is waar de regels wat soepeler zijn en ook nog groeiende is ennn levensvatbaarheid heeft Maar liever levenslang dan de doodstraf hoor ! .
    1 punt
  9. Aangezien er geen topic over ongelooflijk domme gebeurtenissen is, past dit misschien best in het irritatie topic. Het verhaal begint vorig jaar: ik verander van werk en sindsdien neem ik regelmatig samen met mijn vriendin de trein. Aangezien mijn vriendin op de communicatiedienst werkt, krijgt ze in de trein bijna dagelijks meerdere telefoons. Nu, regelmatig zat er een dame bij ons die in hetzelfde station opstapt (we reizen eerste klas en er is meestal maar 1 wagon) die echt liet merken dat ze daardoor nogal geïrriteerd was. Op een mooie dag kreeg ze zelf telefoon en lieten ik en mijn vriendin opzettelijk merken dat het ons zogezegd irriteerde. Toen ik wat langer op mijn nieuwe werk was, zag ik die dame ineens in ons gebouw. Sindsdien lieten we elkaar niet meer blijken dat we het gedrag van de ander niet apprecieerden Nu, vandaag was ik voor het eerst uitgenodigd bij onze CEO. Ik was al heel erg gestresseerd, zeker omdat het over een gevoelig onderwerp ging. Nu wandel ik de vergaderzaal binnen, wie blijkt de secretaresse te zijn van onze CEO , inderdaad diezelfde treindame . Op de koop toe vraagt onze CEO wie ik ben en wat ik doe binnen het bedrijf, en vraagt hij waar ik woon. Ah, dan ken je mijn secretaresse misschien, zegt hij. Waarop zij fijntjes zegt, ja we kennen elkaar van in de trein. Gelukkig leek ze zelf meer beschaamd over haar gedrag, dan ik, en verliep alles netjes.
    1 punt
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe