Thanks! Dit plaatje is inderdaad wel errug hetzelfde. Alleen jammer dat je altijd op van die sites met cyrillisch schrift terecht komt, en dat leest toch verdomd lastig! http://www.uazbuka.ru/history.htm O wacht, met google vertaal gaat het een stuk beter! UAZ-451 1961 .-? In 1961 werd de fabriek begon met de productie van de achterwielaangedreven auto op basis van de UAZ-450. Van met de 4x2-index kreeg een UAZ-451 , flatbed truck - UAZ-451D, medische UAZ-451A. Uiterlijk is niet veranderd, behalve voor de verschijning van een zijdeur in de busjes. Capaciteit 1,0 ton in 1966, is een krachtigere motor verhneklapanny UAZ-451, een vier versnellingsbak was uiterlijk van de cabine veranderd. In 1970, het chassis , motor en transmissie van een uniform ontwerp met units UAZ-469 In de vroege jaren 1980 werden de hendel schokdempers vervangen door telescopische, 90-pk motor in de UMP-414 (koppel 172 Nm bij 2200 1/min) 1984 gesloten koelsysteem expansievat met de modellen: UAZ-451A - ambulance UAZ-451m (sinds 1965). Nieuwe motoren en transmissies, wijzigt u uiterlijk van het voorste deel ("neusgaten" vervangen van de radiator grille, dozhivshey tot op de dag). UAZ-451MI - Electric 1977. UAZ-451DM - truck met dubbele cabine en een houten body UAZ-451D - een vrachtwagen met een houten platform met drie open zijden. Serie in 1961-1966 hij UAZ-451S - een experimentele slee met afneembare ski's en rubberen rupsbanden De auto-koelkast LuMZ-946 , geproduceerd Loetsk Machine-Building Plant op basis van de UAZ-451