Ga naar inhoud

Inno stelt zich voor (Tevreden overgestapt)


Inno
 Delen

Aanbevolen berichten

post-506-0-61305000-1317631730_thumb.gif

Van een Toyota Corolla 1998 met 221.000 km naar een Skoda Fabia Greenline 2010.

Dat is van onverwoestbaar naar onverwoestbaar, hoop ik.

We zijn zeer verrast over de vele technische en praktische mogelijkheden die de Fabia biedt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Inno! Ik had eenzelfde overstap van Toyota (Starlet, div. Corolla's, Yaris Verso) naar de Yeti en vroeg me hetzelfde af wat betreft de onverwoestbaarheid (nooit ook maar iets bijzonders gehad tijdens al die Toyota kilometers). Tot nog toe (28 000 km) zeer tevreden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom hier en veel (lees)plezier!!!

Mocht het zover komen, moet je jezelf altijd afvragen: had mijn oude Toyota deze storing ook kunnen hebben?!? Antwoord zal dan hoogstwaarschijnlijk NEE zijn, omdat een dergelijke feature niet op je oude auto zat...

Velen vergeten het tegenwoordig, maar wat er niet op zit, kan ook niet stuk gaan en v.v. ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Inno, ik ging van een Mitsubishi Spacewagon (450.000) naar een Skoda Fabia Combi Greenline 2010... hoewel ik met de spacewagon aardig wat avonturen heb beleefd (en niet eens allemaal terwijl hij in mijn bezit was) hoop ik dat de relatie met de Fabia toch een stuk beter zal blijven. Tot op heden zeer tevreden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe