Ga naar inhoud

Yeti


Rosinfield
 Delen

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Vandaag in korte tijd (binnen 1 minuut) in de Maten in Apeldoorn 2 Yeti's gezien. In platinagrijze op de rotonde Gildenlaan (mekaar vriendelijk gegroet natuurlijk, hij kwam uit de Heemradenlaan) en de bocht om (Gildenlaan) stond er een witte waar net een vriendelijk lachende jonge dame aan het instappen was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappig dat je wél keurig aangeeft wat je met die man uit de eerste deed (groeten), maar dat je vervolgens niet vertelt wat je met die vriendelijke jonge dame hebt gedaan! ;)

Overigens, om weer ontopic te komen: ik zie zó vaak Yeti's rondrijden, dat het melden ervan kansloos is. Ik zie er elke dag wel een paar.

aangepast door MarcoO2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geef jullie de kans om je fantasie de vrije loop te laten...

Ik vond het wel grappig dat ik er dus 2 bij mekaar "om de hoek" zag. Dat kom je niet zo vaak tegen. Zien doe ik de Yeti trouwens vrijwel iedere dag.. als ik bij mij de voordeur uitstap....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Vandaag , 15.30 uur, op de weg tussen Emmerich en Kleve, een Zwarte nederlandse Yeti , die mij, op onmiskenbare wijze, de verwantschap tussen onze beide automobielen , kenbaar maakte.( heftige lichtsignalen),,

Ik was net te laat om de balts van de Yeti te kunnen beantwoorden, maar het was toch een goed gevoel.

Zijn er soms forumleden, die omstreeks dezelfde tijd, , ook goedkoop aan het Duits Winkelen waren ?

Nu ik toch bezig ben, op de terugrit (Kleve- Emmerich) zag ik tot mijn grote voldoening, dat er op het viaduct, aansluiting Nederland, de groen/witte JagdPolizei, een Zwitserse Patzerauto had Klemgereden, met zwaailicht en al.

De berisping van de 7 km/h te hard mijnerzijds, in het land van de bergbeklimmers, verdween, bij deze aanhouding, als sneeuw voor de zon.

Het deed mij goed.

Er is gerechtigheid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maandag 24-7-2012 zag ik een knal rode Yeti rijden bij gemeentehuis Pénd richting het spoor viaduct

En kan er maar één geweest zijn volgens mij, alleen ik kon net als Hobbel niet vlug genoeg me seinknop bij het stuur vinden !

Maar kreeg indruk dat hij mij ook gezien had maar hetzelfde knoppenprobleem heeft gehad !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja jij hebt hem zien staan............ ik zag hem rijden ....... :P:D

Stomme is dat je ziet hem aankomen je ziet dat het een Yeti is en naderhand realiseer je dat het wel eens het lid van hier kan wezen.

Maar ja dan zie je mekaar zelfs niet meer in de spiegel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, ff internet.. In Finland stond op de parking een matobruine Yeti 4x4 TSI bij de huurauto's. Jammergenoeg had de sleutelhanger (en de autoverhuur) al verteld dat het een Avensis zou worden... Nou ja, kan slechter... De Yeti werd wel gemist toen bleek dat een stuk van 27 km weg "live" gerepareerd werd en iedereen dus door alle gaten en over stenen van 10 cm doorsnee moest karren.

In Noorwegen diverse Yeti's gezien, waaronder een tangerine (oranje) 4x4 tdi, bijzondere kleur! Natuurlijk ook een witte gezien en een zwarte. De mooiste vanmiddag in Andenes, een platinagrijze tdi 4x4...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het is dat je hem eerder ontmoet hebt, en je weet dat dat totaal niet zo is !

aangepast door EdK
ff een E en O omgedraaid
Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt helemaal Ed maar als je een grijze Yeti tegemoet rijdt dan ga je er niet standaard vanuit dat het Hobbel is. Herkenning was helaas uitgesloten. Maar bij deze: sorry Hobbel voor mijn totaal ongenuanceerde gedachte op dat moment :autorijden: !!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar dan had hij je kunnen verblinden met gevolg een frontaaltje van twee Yeti's

Tsja dat is uiteraard een doodzonde, en dus maar goed dat hobbel niet zo'n poetsfreak is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Hobbel: die zwarte Yeti bij Emmerich, ja dat was ik dus !!. Maar om mijn simpele lichtgroet nou een heftige bals te noemen.... <_<

Jij was het dus toch!

Leuk, voor de verandering !

De balts is er nu wel weer een beetje af, wij waren aan het Duits winkelen, jullie ook?

en ik dacht nog; arrogante kwast, groet niet eens terug .. :D

Het ging te snel helaas, wim, sorry, het grootlichthandeltje gebruik ik eigenlijk nooit.

Ik ga erop oefenen,

Eigenlijk wel leuk dit forum, dat je plotselinge ontmoetingen hebt.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe