Ga naar inhoud

Zwarte grille voor de Fabia/Roomster


PC-fre@k
 Delen

Aanbevolen berichten

De buurman begon hier pas over, de Zwarte Gril van de Monte Carlo monteren op de gewone Fabia II FL / Roomster. Nou had ik ze wel gezien maar niet verwacht dat het er zo netjes uit zou zien.

[Topic over de Roomster is samengevoegd aangezien dit over exact dezelfde grill gaat]

Origineel op de Monte Carlo (geshopt zoals te zien)

post-2-0-79983600-1312661224_thumb.jpg

De onderdelen zijn te koop bij SuperSkoda.com

- Het bovenste deel: http://www.superskoda.com/Skoda/FABIA-II/Fabia-II-Facelift-MONTE-CARLO-grille-upper-part-OEM-Skoda

post-2-0-64199800-1312661321_thumb.jpg post-2-0-84757300-1312661322_thumb.jpg

- Het onderste deel: http://www.superskoda.com/Skoda/FABIA-II/Fabia-II-Facelift-MONTE-CARLO-grille-lower-part-OEM-Skoda

post-2-0-21156700-1312661318_thumb.jpg post-2-0-50069000-1312661319_thumb.jpg post-2-0-40864900-1312661320_thumb.jpg

Hier wat foto's van de gril gemonteerd en al.

post-2-0-89306400-1312661531_thumb.jpg post-2-0-85245900-1312661533_thumb.jpg post-2-0-52007800-1312661535_thumb.jpg post-2-0-04693600-1312661537_thumb.jpg

De auto is van Hetzer, te vinden in zijn album bij de buren skodaforum.nl

post-2-0-38243600-1312661529_thumb.jpg post-2-0-35175600-1312661530_thumb.jpg

Wat andere foto's met de zwarte gril

Wanneer ga je bestellen buurman? Of denk je dat ze bij de dealer in Nederland sneller zijn (indien ook nog zelfde prijs).

Part numbers zouden moeten zijn:

5J0853607B for the smaller strip that goes around the sides and bottom of the grill.

5J0853633B for the top bonnet panel which includes the badge.

I also got some spare clips for the top panel as I didn't know exactly what was underneath of if they were on the new part. 5J0853139A for the clips

Bron: Briskoda

aangepast door PC-fre@k
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk er nog even over na, die lampen neem ik in ieder geval niet. Vind ze te duur, jij had het over de lichtopbrengst en ik las ook al iets over één lampje minder in de behuizing. Omwisselen met een identiek model maar andere kleur is nog wel te doen, maar zoveel aanpassen wilde ik nou ook weer niet doen.

Denk trouwens dat die zwarte lampen bij jou mooier staan dan bij mij. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik zoek de onderdeelnummers van de twee zwarte grille delen voor een F2/Roomster. Wil eerst eens vragen of de Skoda dealer ze hier in NL gewoon kan/wil leveren voor een fatsoenlijke prijs. Desnoods kan ik ze altijd nog bestellen bij Superskoda.

De reden? Op dat verchroomde plastic zie je ieder platgeslagen vliegje/vlek, ik wil het gewoon in het zwart hebben, net als de rest van de voorkant. En dan heb ik (volgens mij) geen enkel ontsierende glimchroom stripje meer over. B)

f2f-mcgrillbt.jpg

f2-mcgrille.jpg

Wie kan me de onderdeelnummers soufleren? Naar ik begrepen heb, heb je daar ETKA voor nodig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Description:

- fits all Fabia II Facelift / Roomster facelift

- genuine Skoda Auto,a.s. product

- original MONTE CARLO edition

- hard to find item

vreemd dat ze het dan ook niet onder de noemer RR zetten

Link naar reactie
Delen op andere sites

vaag , mijn link werkt niet , die andere wel.... *

@PC-fre@k : Staat toch bij je beroep "IT"

* gevonden.

Bij www.superskoda.com is de tailing / een werkelijk onderdeel van het webadres.

http://www.superskoda.com/fabia-ii/sportgrills/'>http://www.superskoda.com/fabia-ii/sportgrills/ >werkt wel

http://www.superskoda.com/fabia-ii/sportgrills >werkt niet

beetje vreemd, maar goed, we zijn er *zet bier toch maar weg

aangepast door octaviabas
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is er wel één met ETKA hier en dat is PC-Fre@k maar CH is beetje ongeduldig !!??

want als de één wat vraagt aan verdere gegevens en de ander dan reageert maar dan verwacht dat degene die de info gevraagd heeft nog zijn bed uit komt ............

Dus CH , denk dat PC_Fre@k morgen net als wij allen wel weer wakker wordt en hier op forum zal kijken

en dan een antwoord heeft !!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb maar even op een ander forum voor je gekeken. (hinthint)

5J0853607B for the smaller strip that goes around the sides and bottom of the grill.

5J0853633B for the top bonnet panel which includes the badge.

I also got some spare clips for the top panel as I didn't know exactly what was underneath of if they were on the new part. 5J0853139A for the clips

aangepast door octaviabas
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar een beetje dealer zoekt de nummer's wel voor je op.

Een beetje dealer heb ik nog niet gevonden... <_<

Voor de F2 kan je gewoon een Black Pack (koplampen en grille in zwart) á €90 bestellen. De nummers zouden dus geen probleem moeten zijn.

He? Inclusief koplampen voor slechts 90 euro, da's wel heel goedkoop. Bij Superskoda kost de onderste strip 30 euro en de bovenzijde 50 euro. En een stel zwarte reflectorkoplampen 300 euro... :blink:

Maar in ieder geval bedankt voor die onderdeelnummers, ga binnenkort eens navragen wat het alhier zou moeten kosten.

aangepast door Captain Hook
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe