Ga naar inhoud

Kenwood Multimedia set


octaviabas
 Delen

Aanbevolen berichten

Wordt niet meer ingebouwd in de volgende Octavia. (inmiddels uitgebouwd)

Set bestaat uit:

Kenwood DDX8029

6.95" Breedbeeld 2-DIN Monitor met DVD Video WMA/MP3/AAC-Receiver en USB Interface

Ontworpen voor wie het beste entertainment systeem in 2-DIN formaat wil hebben. Dit is ons vlaggenschip, met de beste video- en audio-technologie, inclusief 5.1ch DSP om het bioscoop-gevoel in uw auto te ervaren. De makkelijk te lezen GGI (Grafische Gebruikers Interface) en het touch-screen systeem brengen alle functies letterlijk onderhandbereik. Zelfs de meest verwende gebruiker zal plezier beleven aan de veelzijdige hoge prestaties.

Kenwood KNA-421

Navigatiecomputer

Makkelijk te gebruiken navigatie systeem met uitstekende prestaties. Aansluiting op een Kenwood touch-screen monitor zorgt voor eenvoudige bediening en heldere instructies om uw bestemming te bereiken.

Kenwood BT-100

Bluetooth Hands-free Telefoon Interface

Makkelijk en veilig telefoneren vanuit uw auto via een Bluetooth handsfree unit. Met een passende head unit en mobiele telefoon, kan de gebruiker eenvoudig communiceren door simpelweg in de microfoon te spreken en naar het gesprek te luisteren door de luidsprekers in de auto. Registratie van maximaal 5 mobiele telefoons voor gebruik door de hele familie.

Kenwood GTM-10

Radio Data System TMC Ontvanger voor KNA-G421 en KNA-G520

Ontvangst van TMC (Traffic Message Channel) gedetailleerde verkeersinformatie

Eenvoudige aansluiting middels de bestaande antennekabel

Weergave van verkeersinformatie en details op het scherm

Maakt dynamische routebegeleiding mogelijk

Spraakondersteuning bij verkeerssituaties

Set is 3 jaar oud. Kostte destijds €1799.

Alles gaat weer terug in de originele doos

Boekjes , Faktuur (ter inzage) en Code's aanwezig

vr.pr. €600 (ex evt. verzendkosten

post-410-0-98024400-1315095828_thumb.jpg

post-410-0-44712000-1315095855_thumb.jpg

post-410-0-12796700-1315095885_thumb.jpg

post-410-0-18832300-1315095899_thumb.jpg

post-410-0-45855100-1315095931_thumb.jpg

post-410-0-19849800-1315095942_thumb.jpg

post-410-0-36490400-1315095949_thumb.jpg

aangepast door octaviabas
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet eerlijk toegeven dat ook ik de prijs wat hoog vind, rond de 800 euro zijn er volgens mij zat systemen te krijgen die op het oog gelijkwaardig zijn (zowel Kenwood als Pioneer).

T.o.v. van de aanschafprijs lijkt het een prikje maar ik kan me voorstellen dat men 600 euro wat veel vind.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Systemen welke op het oog hetzelfde zijn wel inderdaad.

als voorbeeld alleen al het lijnuitgangsniveau neemt

DNX520VBT : 2V

DDX8029 : 5V

En het is vraag prijs hé

/me snapt nu waarom bij sommige forum's er niet gereageerd kan worden op verkooptopics ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

:ot: Ook dat, en ik verwachte eigenlijk al dat er van binnen wel meer verschilt. Dus misschien juist wel goed dat de vraag is gesteld hoewel het natuurlijk aannemelijk is dat men even verder kijkt dan de neus lang is als ze echt interesse hebben.

Ik snap de 'vraagprijs' dan dus wel en snap eigenlijk niet waarom dergelijke topics dicht zouden moeten staan ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf de Kenwood 9260 BT zoals hier op forum ook wel is te lezen

Maar op zich vind ik de vraagprijs geheel niet hoog !

En een vraagprijs is altijd wel wat vanaf te dingen dus als hij uiteindelijk een 500 tot 550 gaat opbrengen heb je een mooi setje in de wagen zitten waar je zeker geen spijt van hebt

Voordeel van de Garmin Unit ( navigatie deel ) is dat je 100% ondersteuning hebt van Garmin mbt firmware update's en kaartmateriaal

En dit is te updaten met een SD kaart maar als ik het goed heb kun je ook de laptop eraan hangen en op die wijze de update's doen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe