Ga naar inhoud

Inbouwen composet in Superb


bakkertje
 Delen

Aanbevolen berichten

Zou het je graag vertellen maar zou het niet weten, maar een mail naar die leverancier toe en met een beetje massel heb je een antwoord van hun.

En anders toch eerst loshalen en foto's maken en mee sturen in je mail

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmmm, gisteren een tijdje in de auto gezeten en wat verschillende soorten muziek geluisterd (Jamie Cullum, Metallica en DJ Tom Harding..) en ik ben er nog niet helemaal uit.. Op zich klinkt het niet echt onaardig en blijf ik van mening dat het met name de plaatsing van de midden / lage tonen is die ervoor zorgt dat het niet zo geweldig klinkt. Dat los ik natuurlijk niet op met een andere set erin.. Overigens trilt het deurpaneel en zit daar een rammel in. Dikke kans dat er toch foto's gaan komen van hoe die te demonteren zijn ;)

Het middengebied lijkt ook niet fijn naar mijn smaak in te stellen. De DLS-en zullen wat dat betreft wel mooier klinken dan de originele Skoda speakers.

Ik denk dat ik voor de DLS-en een mooi MDF-kistje ga maken en ze op de werkkamer ga gebruiken. In de documentatie van de DLS-en staat dat ie in een kistje van 8 - 10 liter zou kunnen werken..

In de Superb denk ik dat ik de bekleding een keer los haal, de rammeltjes eruit haal en de boel wat ga verstevigen (loodbitumen plakken).

aangepast door bakkertje
Link naar reactie
Delen op andere sites

In m'n Octavia had ik inderdaad ook weinig tot geen rammels. In de Superb trilt het frontje in het deurpaneel tegen iets wat daar achter zit (ik gok de speaker zelf of de plastic behuizing). Als ik het paneel wat naar binnen duw is het trillen ook weg. Het wordt dus sowieso een 2-traps aanpak. Eerst de rammels eruit en de boel verstevigen, als het dan nog niet bevalt alsnog de DLS-en erin. Ik kan dan ook meteen kijken welke stekkers ik eventueel nodig heb..

De eerstvolgende droge zaterdag maar eens kijken na de zwemles..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik voor de DLS-en een mooi MDF-kistje ga maken en ze op de werkkamer ga gebruiken. In de documentatie van de DLS-en staat dat ie in een kistje van 8 - 10 liter zou kunnen werken..

Mmmmmm, kun je ook 2 10 liter emmers nemen , hoef je ook niet zoveel te zagen en te timmeren ! toch ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 jaren later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe