Ga naar inhoud

Pyrostyle stelt zich voor


pyrostyle
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

even een korte voorstel ronde !!

Mijn naam is Peter Grootendorst ben 23 jaar oud, getrouwd en verwacht zeer binnenkort een kleine !!!!!

Vandaar dat mijn interesse in een skoda is gegroeit !!

Hiervoor reed ik een fiat punto.. maar, deze gaat helaas te klein worden straks.. Immers, ik kan de kinderwagen in mijn achterbak kwijt door de wielen er alle 4 af te halen en de bak op de achterbank te parkeren..

Ik moet dus ruimte hebben...

Mijn oog is gevallen op een Skoda Fabia Combo 1.4 16v 59 kw spirit plus

http://link.marktplaats.nl/456730039

In vrije tijd ben ik brandweer man... en liefhebber van auto's !!!

Zo volgens mij heb ik zo alles wel verteld !!

Ik hoop hier veel informatie weg te kunnen halen en nieuwe dingen te leren !!

aangepast door EdK
typo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is een fijne bak, uiteraard niet de snelste bak die er te krijgen is , maar met de nieuwe telg op komst zeker een goede keuze om alles op te kunnen bergen !

Maar de Fabia 1 had nog wel eens last van lekkende portieren, wat resulteerde in natte achtermatten dus kijk en voel even onder de matten of ze niet vochtig zijn of dat je resten van schimmelvorming ziet !

Op zich is het geen onoverkomelijk iets , is namelijk simpel door dealer op te lossen. Maar je kunt beter van tevoren het weten en een dealer erop aan spreken dan dat je er straks mee geconfronteerd wordt

En dat de wagen dan een dag in de garage moet staan net wanneer dat uiteraard jou niet uitkomt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar de Fabia 1 had nog wel eens last van lekkende portieren, wat resulteerde in natte achtermatten dus kijk en voel even onder de matten of ze niet vochtig zijn of dat je resten van schimmelvorming ziet !

EDK!

dat is een mooie tip en dat ga ik zeker even doen.

Heb dinsdag nog een uitgebreide proefrit waarin we dat even meenemen..

De baby komt... in iedergeval dat zegt de uitgerekende datum .: 11 juli.. maar goed mocht hij of zij eerder komen dan komt zeker bericht..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom hier en gefeliciteerd! Geniet nog even van je rust en vrijheid, dat is bijna voorbij. (ik kan het weten als vader van 3.. :-P)

We hebben zelf naast een Octavia nog een Golf IV 1.4-16v. Deze motor is op zich prima, maar wel onderhoudsgevoelig. Dus goede olie erin bijvoorbeeld.

aangepast door EdK
typo
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Thnx for that Pc-freak !!

inmiddels ben ik de gelukkige eigenaar van de bovenstaande skoda !~!! Ik heb hem dinsdag avond opgehaald.

Alles is geregeld, een parotje ingebouwd, nieuwe achterbandjes, grote beurt, nieuwe bediening electrische ramen.

En het algemeen onderhoud van de auto bij verkoop.

Ik kan er tegen aan !

Zal binnenkort wel even foto's maken en plaatsen..

aangepast door pyrostyle
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe