Ga naar inhoud

Nieuw occasionlabel bij Skoda


MarcoO2
 Delen

Aanbevolen berichten

Nieuw occasionlabel bij Skoda

1

De Škoda-dealers hebben een nieuw occasionkeurmerk: ZekerŠkoda. Dat belooft kopers van een gebruikte Škoda de geruststelling van zeven zekerheden, waaronder een jaar lang zekerheid die gelijkwaardig is aan de fabrieksgarantie op een nieuwe Škoda.

De eerste zekerheid is de algemene garantie, die is afgeleid van de fabrieksgarantie op een nieuwe Škoda. De ZekerŠkoda garantie geldt één jaar na aankoop van de Škoda occasion en er geldt geen eigen risico of kilometerbeperking.

De overige zekerheden zijn de levenslange Škoda Mobiliteitsgarantie bij pech onderweg in Europa, een bekende autohistorie inclusief onderhoud volgens het boekje, een gegarandeerde kilometerstand die is gecontroleerd via de Nationale Auto Pas, lidmaatschap van "Verrassend Škoda" en een uitvoerige kwaliteits-en veiligheidscontrole controle op 130 punten.

De Škoda-dealer maakt met het keurmerk naar eigen zeggen duidelijk dat zijn occasions geen financieel risico inhouden voor toekomstige eigenaren. Bovendien belooft Škoda een landelijk dekkend netwerk, waardoor de mobiliteit gegarandeerd zou zijn.

bron: autozine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede zaak vind ik persoonlijk, ook voor ons die nu privé een nieuwe auto rijden en die later weer van de hand willen doen. Overigens vraag ik me nog altijd af wat die Skoda Mobiliteits Service nou echt dekt, gelukkig nog geen gebruik van hoeven te maken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overigens vraag ik me nog altijd af wat die Skoda Mobiliteits Service nou echt dekt, gelukkig nog geen gebruik van hoeven te maken :)

Eigenlijk dus dezelfde garantie die VW en Audi al bieden met hun occasions waarvan de voertuighistorie in de database bekend is.

Ronald, in ieder geval niet de dekking bij een kapot gereden band, alhoewel ik daar wel op had gerekend. De ANWB/WW bood wel die garantie en heeft mn auto naar de garage gesleept en mij thuisgebracht.

aangepast door FredV
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Maar op Marco zijn Topic verhaal weer terug te komen , het is als koper van een 2e hands skoda uiteraard leuk als je die garantie's hebt

Alleen rijst bij mij bij zo'n bericht altijd de vraag op hoeveel euro dit garantie verhaal de 2e hands prijs verhoogt

Want geen enkele dealer zal dit gratis geven en zal zijn kosten toch op de wagen laten drukken die jij uiteindelijk dan weer duurder aanschaft

Link naar reactie
Delen op andere sites

en dit geld al voor de huidige occassions ??

Want ik ben nog in blijde verwachting van mijn auto !! 29 juni mag ik hem ophalen.

Alleen ik kreeg te horen dat ik standaard 6 maanden garantie heb..

Als ik bovenstaand verhaal lees dan zou ik dus een jaar moeten krijgen !?

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb nog ff de folder gelezen op de skoda website.. gaat inderdaad over onderdelen e.d. buiten schade vanuit weersinvloeden e.d.

Standaard zit er al 12 jaar carroserie garantie op e.d. Dus lijkt mij dat dit geld vanuit de eerste toelating en tenaamstelling enzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe