Ga naar inhoud

Kleur van je auto


Maka
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik heb de auto van WMM gezien maar waar het mij met name om gaat is of de kleur Arctic Green matched met het ivory interieur. Anders maar Lava Blue bestellen aangezien dit de enige donkere kleur is die oveblijft...

*baalt als een stekker...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even voorop gesteld dat ik kwa kleuren combinatie's maken niet de beste ben.

Maar Ivory met groen lijkt me gevoelsmatig een mindere kleur dan met de blauwe !

maar volgens mij hebben de dealers stalen liggen van de bekleding en in de showroom hebben ze palen per model staan en de kleuren die geleverd worden

Dus misschien de staal ivory en de kleurenpaal even buiten laten zetten en kijken wat het beste voor jouw gevoel smoelt !

Waarom buiten ? wel met kunstlicht krijg je nooit de kleuren goed te zien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja je zegt het goed, je praat eigenlijk over een simpel luxe probleem en niets meer of minder .......

Zou haast gaan vragen dat als de kleur bepaalt is of je dan wel weet of hij van A naar B kan rijden ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Maka, welkom hier. Ik zag gister nog een Artic groen met Ivory interieur rijden, ook mooi!

Ik twijfelde zelf eerst natuurlijk ook dus heb ik gewoon een auto opgezocht en bekeken hoe de kleur er in het echt uitziet!

Ik zocht op skodaforum.nl naar een auto in de gewenste kleur en bezocht deze auto in het echt. Succes en als je vragen hebt, ik hoor het wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil morgen mijn nieuwe keuze doorgeven aan de dealer... Fotos van de combo Arctic/ivory kan ik niet vinden... Iemand die deze wel weet/heeft?

Weet je, je kunt hem zelfs bestellen in elke kleur die er is en deze kleur nog wijzigen een paar weken voor de definitieve productie week! Heb ik zelf gedaan met mijn huidige O2. Die was eerst donkergrijs metallic totdat ik een Rosso Brunello zag rijden! Ik bellen met de dealer en met de leasemy en het was geregeld! Dus het tekort aan pigment kun je zo ook misschien oplossen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de auto van WMM gezien maar waar het mij met name om gaat is of de kleur Arctic Green matched met het ivory interieur. Anders maar Lava Blue bestellen aangezien dit de enige donkere kleur is die oveblijft...

*baalt als een stekker...

Voordeel van Arctic Groen is dat je het vuil veel minder ziet. Blauw is echt een poets kleur. Rosso brunello is ook wel een poets kleurtje hoor! :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe