Ga naar inhoud

Wie, wat of waar is dit?


MarcoO2
 Delen

Aanbevolen berichten

En het is een waterfilter inderdaad tbv van de legionella installatie

Water komt eerst door 2 stuks filter die parallel tov elkaar staan en dan gaat het nog door 2 stuks reactorbuis heen waarin een UV TL buis zit.

Maar deze filters zijn telkens na 2 maanden al sterk vervuild ivm toevoeging van duinwater ( grond ) en dit blijkt nog al ijzerhoudend te wezen met als gevolg als er nieuwe filters zijn geplaatst dan zijn deze wit en na 2 maanden zien ze er zo uit. En met nieuwe filters heb ik 4 bar voor en nadruk over filter en zodra ze deze kleur hebben dan heb ik 4 bar voordruk en 1 1/2 max aan nadruk en dan met 14 douche's erachter kun je de druppels tellen.

post-27-0-86007300-1318430751_thumb.jpg

2 st Filter gebruikt

post-27-0-31118600-1318431614_thumb.jpg

Filterhouders

post-27-0-95521000-1318431648_thumb.jpg

Reactorbuis met UV lampen

Dus Pim je mag weer aan de slag met een raadsel

aangepast door EdK
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ik ken die GPS-sen van Garmin wel een beetje.......

Groetjes... Willem-Jan

De foto is van mijn GPS, die ik vooral veel gebruik tijdens de vakanties, met lopen en fietsen. Met de juiste Topo-kaart erin, vind ik het een erg handig apparaatje.

Je kan er ook een "Track" mee maken, zodat je later kunt zien welke route je hebt gevolgd.

Ook handig is dat je een waypoint(s) (markeerpunt) kan maken. bv. waar je je auto hebt neergezet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die vulkaan op Midden Java

Maar ik weet echt de naam niet uit het hoofd

bekend om zijn tour om daar te staan met zons opgang

Rot eind lopen van ik meen een 2 uur

BROMO

aangepast door EdK
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe