Ga naar inhoud

Van een Fabia 1 naar een RR naar een Yeti en nu weer Fabia 3


EdK
 Delen

Aanbevolen berichten

Ed komt in de richting met > 96.000.

Zelf zit ik pas op 67.000. En nog steeds ruimschoots genoeg profiel op m'n (eerste) banden, maar ze beginnen wel een beetje geluid te maken, een lage zingende toon. Wordt misschien een reden om toch maar vast nieuwe banden aan te schaffen.
Ben verder nog steeds van plan om gewoon door te rijden met deze fijne Yeti.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 3-7-2017 at 22:43, Cordoba said:

Wat die kras betreft, is die behalve zichtbaar ook voelbaar, als je er met je nagel over gaat

Vandaag ff gevoeld na een week me nagels niet geknipt te hebben.
En ja je voelt hem wel met de nagel, maar het is weer niet zo dat je blijft hangen met je nagel.
Dus als niet poetser heb ik toch redelijke hoop dat je hem redelijk kunt wegkrijgen.. ??

 

 

Tsja en na het voelen en me nagels weer geknipt te hebben voor ze weer inscheuren weer eens op Skoda site aan het samenstellen geweest.
En wat me opvalt is dat als ik de Fabia Combi Style neem, dan heb ik een Swing radiosysteem erin zitten en zover ik kan achterhalen zit er dan geen ingebouwde Amundsen in.
Daartegen als ik dan de Fabia Combi Style Business configureer dan zit de Amundsun er wel in.
Want volgens mij moet je als de Swing er in zit je navigatie realiseren met je smartfeun , en dat is een systeem dat ik geheel niet zie zitten.
Of zie ik dit nu verkeerd ??
Nu ben ik alleen benieuwd of je als particulier ook de Business versie kunt bestellen bij de dealers ?
Is iemand hiermee op de hoogte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ed, als ik je beschrijving hoor, dan krijg je 'm niet helemaal weg, maar het is waarschijnlijk wel mogelijk om 'm bijna onzichtbaar te krijgen. Welke lakkleur heeft Yetje eigenlijk? Bij een lichte kleur krijg je makkelijker een kras onzichtbaar dan bij een donkere kleur.

Je kunt als particulier gewoon een Business-uitvoering bestellen, maar dan moet je wel plechtig beloven dat je 'm alleen zakelijk rijdt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cappucinno beige is de kleur, dus tsja een lichte kleur mijn inziens.
 
Enne moet ik dat plechtig aan mijzelf beloven dat ik hem zakelijk  gebruik ?? Dat is namelijk geen probleem hoor, kan mezelf altijd redelijk overtuigen...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die is er niet Menno !
Althans ik zag bij de drive dat je GEEN admundsun hebt als NAvi maar de Swing
Hierna ben ik eens gaan kijken bij welke versie deze wel werd meegeleverd en dan kom ik op de style Business uit.
maar als ik de opties pak met de drive dan zit ik prijstechnisch gelijk aan de Style met zijn standaard pakket en de opties die ik dan nog kies ( bv: reserve wiel )

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, Rosinfield said:

Ik heb Amundsen in de Drive hoor.

Weet je dat 100% zeker ??

 

Tech pakket (nu €220,- voordeel) € 390

Het Tech pakket bestaat uit: climatronic (elektronisch geregelde airconditioning), automatisch dimmende binnenspiegel, Sunset, in hoogte verstelbare passagiersstoel, Bagagenettenset, flexibel compartiment in de bagageruimte, telefoonhouder, afvalbakje

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Rosinfield said:

Zit hem wsch in de gekozen motor

Tech pakket (nu €220,- voordeel) € 390

Het Tech pakket bestaat uit: climatronic (elektronisch geregelde airconditioning), automatisch dimmende binnenspiegel, Sunset, in hoogte verstelbare passagiersstoel, Bagagenettenset, flexibel compartiment in de bagageruimte, telefoonhouder, afvalbakje

 

 

Ja dat is hem ook niet.....

 

Dus vandaar denk ik dat als je het echt er in wil hebben dat je toch nog ff met de dealer moet praten.....
Ga er maar vanuit dat je de Swing krijgt en dan met dat gratis 2 jarige pakket....

aangepast door EdK
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hang mij maar op.........ehhh toch maar niet want dan ken ik niet meer rijden.
Je gaat de boot in als je namelijk kijkt met de knop uit, dan praat men over een Swing en kun je de DAB voor 100 eurie erbij nemen
maar goed weer een puntje uit de wereld geholpen.

Nu me brood smeren voor morgen zodat ik ook in Roermond een happie kan eten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe