Ga naar inhoud

PVV: "Tsunami van Oostblok-wrakken"


MarcoO2
 Delen

Aanbevolen berichten

Kom ik vandaag toch onze geliefde Skoda's tegen op Geenstijl.nl, en wel onder de naam "oostblokwrak"... schande!

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2011/05/pvv_tsunami_van_oostblokwrakke.html

en het originele artikel:

http://www.telegraaf.nl/binnenland/9687207/__Wrak_krijgt_zomaar_kenteken__.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

uit zijn verband trekken, heet dat geloof ik? Maar eigenlijk is dat natuurlijk ook wel een beetje het handelsmerk van GS. Vraag me alleen af of de ironie aan iedere lezer besteed is.

Ben zelf momenteel verwikkeld in een reaguurders discussie op de website van AT5 over de homo die besloot het gepest van jongetjes in de buurt niet meer te pikken en tegen het advies van de politie in dit in een interview met AT5 kenbaar maakte. Ongelofelijk wat men zich zoal, zich wentelend in de anonimiteit, permitteert te zeggen. Over homo's (is een ziekte), Marokkanen (want die jongetjes hebben die afkomst). Vreselijk gewoon, je zult maar een goedwillende, weldenkende en goed geintegreerde Nederlander van Marokkaanse afkomst zijn en met dat soort uitlatingen geconfronteerd worden. Of homo, for that matter. Ook best beangstigend dat er blijkbaar nog best veel van dat soort populistische frustraten rondlopen. Sorry, :ot!: maar ik moest het even kwijt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja, het gemiddelde niveau van de meeste reaguurders op Geenstijl en de Telegraaf zal elkaar niet ver ontlopen... (al is dit ook een vooroordeel). Ik maak me er niet te druk meer om, reageren heeft vaak ook totaal geen nu tof werkt zelfs averechts. Anonimiteit doet veel met mensen, dat is zeker!

Link naar reactie
Delen op andere sites

en het geeft wel inzicht in hoe er blijkbaar wordt gedacht door menigeen. Meestal laat ik het ook maar gaan, maar soms zoals nu kan ik het niet laten om iemand bij te vallen die dan een zinnige opmerking maakt. Stuitende is ook dat het vaak gewoon schelden is en men elkaar de meest verschrikkelijke dingen toewenst

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whaha, kan wel lachen om die tekst, echt weer zo'n idioot bij GS die alleen goed is met woordspelingen.

Ben het overigens wel eens, ik vind dat alle voertuigen met een Nederlands kenteken gewoon APK gekeurd moeten zijn. En als ze van buiten Nederland komen mogen ze dus best een kenteken krijgen maar zouden ze pas de weg op mogen zodra ze APK gekeurd zijn. Net als alle andere auto's.

Best raar eigenlijk, ik had verwacht dat het niet anders was, of interpreteer ik het gewoon verkeerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas waar Menno. Maar ik neem aan dat een dergelijke auto alleen geen APK krijgt bij import, maar het jaar erop onder de jaarlijkse APK valt.

De EG-regels gelden ook voor de importauto's omdat de regels in de EG-landen tav de voertuigveiligheid minimaal gelijkwaardig zijn, neem ik aan.

Dus zou het niet uitmaken of de auto nu uit voormalig oostbloklanden komt of niet.

En hoe lang is de muur inmiddels al weg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het helemaal met Geenstijl eens: op slot die grenzen, dan zijn we ook meteen van een de Peugeot-Citroën-Toyota drieling verlost, evenals een hoop Koreaanse merken..!

Sta weer versteld hoe GS een bericht uit z'n verband weet te trekken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe