Ga naar inhoud

Skoda Yeti DSG Elegance
 Delen

Aanbevolen berichten

Hierbij stel ik mezelf voor, een trotse bezitter van een (vind ik) zeer mooie en complete Yeti.

 

Sinds afgelopen dinsdag ben ik in het bezit van deze Yeti 1.2 DSG Elegance.

Het is een zeer complete uitvoering met zwart leer, panorama dak, navigatie en expedition bumpers.

Op marktplaats gekocht voor een zeer mooie prijs.

 

Met 20.200 km op de teller uit 2011 een auto die als nieuw rijdt en er als nieuw uitziet.

Kleur: candy white,staat een Yeti heel erg goed vind ik persoonlijk.

 

Ben er tot nu toe erg blij mee !

post-2801-0-32916800-1387783788_thumb.jp

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat een hartelijk welkom !

Ik kan mijn geluk echt niet op met de Yeti. Heb er nu 500 km op zitten en het is een fantastische auto.

Ik heb 18.000 euro voor de auto betaald en dat is volgens mij een uitstekende prijs.

(1.2 DSG uit 2011 met 20.111 km, Elegance met zwart leer/panorama dak/amundsen navi/Expedition bumpers)

De verkoper heeft hem verkocht met een complete beurt, volle tank en poetsbeurt!

 

Zijn er nog zaken waar ik op moet letten bij deze auto?

Kom van een Renault Scenic 2004 automaat en deze had nog al wat gebruiksaanwijzingen en problemen....

Vind de 1,2 met DSG lekker pittig, zeker tot 100 km per uur.

Heb 6,7 liter op de 100 km ook al gered dus dat gaat de goede kant op.

 

Moet ik het panorama dak laten nakijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind de prijs trouwens "verdacht" laag. Had je niet nog iets in te ruilen?

 

Niets in te ruilen, de auto is van een tandarts geweest die een Mitsu Outlander HPEV moest kopen van zijn boekhouder.

Ik heb hem zien staat in de garaga, weer wit :D

Gelukkig zijn er nog eerlijke particuliere verkopers ! Ik heb alle papieren, aankoopbonnen, twee sleutels, you name it.

Ik weet dat het niet veel geld is maar alles klopt. (gelukkig....)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe