Ga naar inhoud

mobiel muziek plug plug


FABJE
 Delen

Aanbevolen berichten

Hoi Guys,

 

FF een vraagje, had van de week even in de gebruiksaanwijzingen gelezen. Hier in staat dat je via die aux plug ook muziek kunt luisteren vanaf een extern apparaat. Dus met een passende kabel ff verbinding gemaakt. Maar krijg nu maar muziek van 1 zijde en ik moet die swing wel erg hard zetten voor ik wat hoor.

Heb een nieuwe kabel gebruikt, kan hieraan liggen maar het kan ook wat anders zijn wat ik ik zo niet weet.

 

Iemand anders een idee?

 

Gr :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jep helemaal, toch maar alleen links herrie... :boos:

 

Er staat voor de rest niets over vermeldt in de handleiding over een MP3 format. Of wel of niet 1 zijdig aansturing. Blijkt trouwens dat ik een type Dance heb.

post-2400-0-37577200-1385364334_thumb.pn

aangepast door FABJE
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Fabje, dit verhaal klinkt al een stuk beter haha.

 

De AUX aansluiting zit (via de kabel bij je handrem) direct op de achterkant van de Swing, gewoon in de grote stekker geklikt. Kan dus niet zomaar los zitten.

 

Swing eruit

Blauwe blokje

 

Je stekkertje moet wel de juiste verhouding hebben op het uiteinde (de afstand van metaal/plasticring). De gemiddelde kabel zou gewoon moeten werken, maar specifieke kabels met meer kanalen (kijk maar eens naar het uiteinde van een headset) gaan bijv. niet werken.

 

Kijk eens of iemand in je buurt een andere kabel en een ander apparaat heeft. Kan je even testen.

Zelf heb ik die aansluiting wel (geen USB zoals eerder van je hoorde ;) ) maar die is ontkoppeld omdat ik een after market systeem heb aangesloten. Daarmee kan ik makkelijker via bluetooth of USB aan de slag gaan dan de AUX.

 

Mocht je er niet uitkomen (en niet binnenkort bij de dealer staan), laat het dan even weten. Wie weet kunnen we nog wat verzinnen.

aangepast door PC-fre@k
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok thx dan maar ff andere kabel, maar ik dacht dat die allemaal standaard waren. Kan zo ff niks vinden in die gebruiksershandleiding, wel vreemd. Ze kunnen toch op zijn minst even aangeven wel systeem of plug ze gebruiken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd die dus zag er ook zo uit met dubbele isolatorring. Ben al ff naar de mediamarkt geweest, straks nog ff naar de action. De plug aan de huidigekabel heeft er ook twee, maar heeft (tussen de oren heb hem hier niet bij de hand) een langere plug :o .

 

post-2400-0-42226500-1385386210_thumb.pnpost-2400-0-98942300-1385386264_thumb.pn

 

thx in iedergeval, hoop dat die aansluiting niet stuk is. (is trouwens een samsung kabel, dus die hoort bij zo'n heaset afdeling?)

aangepast door FABJE
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou zo straks ff gekeken, led zaklamp er in geschenen in aux aansluiting. Zit die onderzijde van de plug in de aux aansluiting...Hoe krijg ik dat dan voorelkaar??? Want kreeg nieuwe kabel er niet in... :baby:

Maar hoe er uit....?? Hangende pootjes naar de garage? of dan die hele midden console er uitpeuteren..

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou morgen gelijk doen, mijn dochter van 14j, zegt" pa neem gewoon zo'n pen vulling of stift dan er iets doorduwen en omhoog trekken"  zou kunnen werken toch? niks hebje ..ja kan je krijgen..had het ding inderdaad nog nooit gebruikt. Mis het niet dus, maar ja wie neemt er nu nog een stapel cd's de auto in, dus dacht gezellig bij lange ritten nog wat te luisteren.

 

Of zoals PC-Fre@k zegt, maar das veel werk, denk ik. Je hebt wel gelijk het is een irritatie topic..

Link naar reactie
Delen op andere sites

tsja je kunt de wagen natuurlijk ff omdraaien, maar ja dat gaat de verzekering weer niet vergoeden.

 

Maar wat marco zegt kan , maar is die aux aansluiting er niet gewoon uit te trekken ( klem verbinding ) en dat je dan die aux alleen op ze kop houd ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ook eens gehad (in een laptop waarbij de kat de hele kabel eruit had getrokken), beetje lijm (niet te agressieve soort) op het uiteinde dat je wel hebt, er in steken, even wachten en er weer uit trekken.

 

AUX blokje er helemaal uit halen gaat van onderaf, dus succes in dat geval ;)

aangepast door PC-fre@k
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe