Ga naar inhoud

Gestolen bord!


Captain Hook
 Delen

Aanbevolen berichten

Niet toevallig gedaan door gemeentewerkers ??

Die willen nog wel eens denken dat het niet mag omdat het volgens hun niet aan bepaalde eisen voldoet !

Laatst is het hier in gemeente ook geweest dat men dacht dat ze gestolen waren, bleek er een actieve ambtenaar ( ze bestaan ) die opdracht had gegeven ze te verwijderen !

En dit ondanks dat het geheel legaal was !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel een absoluut hebbedingetje trouwens, jammer dat iemand me voor geweest is.. Ik was het trouwens niet, die dingen krijg je zo slecht mee in de trein, een klapfietsje is al moeilijk genoeg... Ja, is zat vandaag 3 uur in dat gele gevaarte en niet in mijn Yeti..

Link naar reactie
Delen op andere sites

.. Ja, is zat vandaag 3 uur in dat gele gevaarte en niet in mijn Yeti..

Tsja dat is geestelijk moeilijk te verwerken !

Mocht je er over willen praten....... Menno ( Rosinfield ) is de aangewezen professionele persoon hiervoor !!:D

En vanwege dat je forumlid bent is de korting meen ik rond de 100%, toch Menno ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, hoor. Wil ik me best voor beschikbaar stellen. Maar ik ben niet echt een psychotherapeut natuurlijk. Maar een luisterend oor en begrip van een relatieve buitenstaander kan vaak al veel helpen en onderdompeling in het hulpverleningscircuit voorkomen. Dus als iemand daar ooit behoefte aan heeft. Vertrouwelijkheid gewaarborgd uiteraard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jongens, dit doet me deugd, dit warme bad :notworthy: ...

Ik kan er trouwens wel wat positiefs aan vinden aan dat gele gevaarte ondanks dat ie het niet zal winnen van mijn Yeti.

Je hoeft niet uit te kijken dat iemand je Yeti gaat beschadigen omdat ie slaapt.

Sterker nog, je kunt zelf de ogen dicht doen als je wilt...

Ik heb nog plek gevonden, ondanks mijn vouwfiets (geef toe, heeft met klasse te maken <_< )

Het heeft me niets gekost, met de huidige brandstofprijzen wel een voordeel.

Het was ook in de baas zijn tijd.

Trouwens geen Yeti gezien in De Haag... Een beetje teleurgesteld aangezien ik toch wel Jacobse en van Es verwacht had in deze auto (nou ja, hij is natuurlijk niet oud en aso genoeg) met een bakkie erachter met van Es erin en dan met dat lekkere deuntje de tuinen lenteklaar maken. Of in ieder geval Koos Koets en Robbie Kerkhof, maar die heb ik er ook niet gezien :blink: .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ja vandaag klusje's op de batavia haven ( passanten en beroeps ) te lelytown, en dan rijd je daar door dat dorp heen

En ik kijk op bepaald meerdere keren een zijstraat in van een wijk

Wat denk je !!???

Overal borden over internet en glasvezel !

Man Man er is er daar één bezig geweest met Lelytown vol te hangen met borden ........

Zelfs zo erg dat ik de snelheids borden amper nog zag !!

Maar Erik , je hebt je best gedaan en dat mag gezegd worden !

aangepast door EdK
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha, ja, ja die borden hangen er met speciale gedoogtoestemming van de gemeente. Persoonlijk geregeld met de wethouder.

En volgende week komt er zelfs nog een tekstkar, daar weet de burgemeester zelfs van qua ontheffing. ;)

Maar dan kom jij langs in de Bataviahaven (daar woon ik vijf minuten vandaan) en je zegt niks vantevoren? :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel Erik ik heb gister in Shout volgens mij gemeld dat ik vandaag op Batavia haven bezig was

En ik heb lekker in de kom in de zon bezig geweest en later nog ff een dingetje bij de bruine vloot

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

LelystadWilGlasvezel is door KPN internationaal op de kaart gezet!

London, 10 may 2011.

Tijdens de Investor day in Londen, onderdeel van de Europese strategie tour van KPN, waarbij topman Eelco Blok de koers voor de komende vier jaar toelicht, is het bewonersinitiatief lelystadwilglasvezel.nl onder het kopje ‘Grow FttH in attractive area’s’ als internationaal voorbeeld gebruikt!

We zijn er uiteraard trots op dat KPN onze inspanningen beloont met deze aandacht. We hebben er dan ook het volste vertrouwen in dat KPN ons steunt bij het verglazen van Lelystad, te beginnen in de Landstrekenwijk/Warande.

De gehele presentatie is te vinden op:

http://strategie.kpn.com/data/kpn_investorday-consumerwireline-nl.pdf

Op slide 11 vindt u de foto van ons bewonersinitiatief:

aangepast door Captain Hook
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe