Ga naar inhoud

Even voorstellen


Bas Becks
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik heb er in de afgelopen jaren een goede gewoonte van gemaakt om lid te worden van de fora van het automerk dat ik op dat moment ga rijden. Nu ga ik Skoda rijden dus wordt ik hier lid en hoop ik hier mensen te kunnen helpen met mijn ervaring en zelf de oplossing te vinden voor eventuele problemen die ik tegen kom.

 

Ik ben Bas Becks, 38 jaar en woon in Wijk en Aalburg. Ik heb vandaag mijn auto definitief besteld bij Auto Noordhoek in Waalwijk (voorheen Pols). Ik ben werkzaam voor Centric als projectleider en dit was absoluut de beste auto die ik voor mijn budget kon gaan rijden. 

 

Daarnaast ben ik de eigenaar van de website www.echtemannen.nl en ik was dus in de gelukkige omstandigheid dat ik veel auto's langer kon rijden om te testen dan het standaard rondje bij de dealer. Uiteindelijk is de keuze gevallen op een Octavia station in de Elegance business uitvoering. Ik heb ook heel bewust gekozen voor de kleur Topaz Brown en een beige alcantara interieur. Naar wat ik heb begrepen een van de slechtst verkopende kleuren maar ik vond het wel luxe.

 

Nou dat ben ik dus.

 

Vragen? Nee? mooi!  ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe