Ga naar inhoud

Nieuwe velgen


Guy5712
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

 

Graag had ik van jullie een mening gekregen over wat jullie hiervan denken en vinden:(Natuurlijk goestingen verschillen) 

Mijn wagen: Een witte Yeti, 4x4 - 2  liter diesel

 

Ik had deze graag nog wat willen verfraaien met mooie velgen, maar de keuze is niet gemakkelijk,

Misschien zit er iemand op het forum die kan fotoshoppen? En kan hij het misschien beter uitmaken wat er het beste zou op passen,

 

Graag jullie meningen,

 

 

post-2326-0-90371300-1373518705_thumb.jp

post-2326-0-65448300-1373518719_thumb.jp

post-2326-0-29692600-1373518728_thumb.jp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou nummer 1 nemen lijkt mij het mooiste. Vooral het duidelijke contrast tussen het wit en het zwart, straks ook nog in combinatie met de zwarte banden, spreekt mij aan, En dat subtiele streepje in het zwart echt mooi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan meteen maar een bull bar erbij! Tuurlijk, alles kan en ieder moet dat uiteraard zelf weten en smaken verschillen. Maar ik vind die velgen, de middelste uitgezonderd, meer iets voor een BMW of Audi in dikke sport-uitvoering; bij een Yeti vind ik het too much 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Busje, knap gedaan man, .....

Eigenlijk is het niet gemakkelijk,en daar ik toch een stel velgen moet bijkopen om (winterbanden te plaatsen) dacht ik deze die er nu op liggen  (velgen) mijn winterbanden te laten leggen en op de nieuwe velgen mijn zomer banden te laten plaatsen,

En daarom dacht ik waarom eens niet iets speciaals erop, 

Je kan hierin tot het oneindige gaan, (bedoel er is zoveel keuze)

En daarom vraag ik wat jullie hier over denken,  

 

Toch bedankt om jullie meeningen te willen neer pennen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe