Ga naar inhoud

Voorstel rondje


Wesley
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo.

Graag wil ik mij voorstellen nadat ik op een ander forum van de week afscheid heb genomen omdat daar een vervelend groepje ondermaats bezig was.

Ik ben Wesley, 23 jaar en woon in Lelystad getrouwd en 2 jongens (1 van 5 maanden en 1 van 2 jaar).

Wij hebben 1 auto als prive auto, Skoda Superb2 Combi Elegance BL 1.8TSI DSG-7. Vorige maand heb ik de wahen voorzien van 19inch velgen en een KW streetcomfort verlagings schroefset.

Ik zal later vandaag even een foto hierbij voegen.

Ik hoop hier op wat meer gezelligheid en geen jaloers gedoe!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die eerste foto komt me bekend voor van het nl forum volgens mij.

En de lokatie waar deze gemaakt is is dat toevallig bij een jachthaven ?

En zo ja welke, want het komt me bekend voor.

En tsja je mag jezelf gelukkig prijzen met zo;n slede wat met dan een auto noemt.

 

Enne gezelligheid maak je met zijn allen dus mocht je die hier zoeken dan kan die er wezen maar moet je er zelf ook aan meedoen,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt! Het is in het kleine haventje dat Lelystad heeft. Weet niet of je daar geweest bent?

Ik hou het zeker gezellig, sfeer is al stukken beter!

aangepast door Wesley
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zie je wel, dan ben ik er zakelijk gezien wel geweest.

Is altijd wel leuk van foto's. soms dan denk je dan hé die lokatie ken ik.

maar kun je het dus niet plaatsen waar precies het is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop hier op wat meer gezelligheid en geen jaloers gedoe!

 

Met zo'n wagen mag je zeker jaloezie verwachten, ook van mij! In de positieve zin dan. Propere klasse auto. Velgen niet miskozen! Je hebt toch anti-diefstal bouten voor je velgen? In België durven ze je auto al eens op te krikken en alle banden mee te nemen :vrezen:

Op zo'n velgen zou dat geen slechte investering zijn.

aangepast door SuperSativa
Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha thanks! Ja velgen zit een slotje op en ook gaat het alarm rinkelen bij opkrikken wagen. Maar als ze echt willen... dan zijn ze zo weg. Jij hebt ook een hele gave auto, daar ben ik dan weer positief jaloers op :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zie je wel, dan ben ik er zakelijk gezien wel geweest.

Is altijd wel leuk van foto's. soms dan denk je dan hé die lokatie ken ik.

maar kun je het dus niet plaatsen waar precies het is.

 

En zoveel zie je niet op die foto :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe