Jump to content

Recommended Posts

Op het nippertje, de acties / aanbiedingen van dit kwartaal :P

 

Zal proberen er de volgende keer wat sneller bij te zijn...



Opvallend, (Fabia folder voorbeeld) 4e kwartaal 2012 kostte de 17" gigaro 1149 euro, nu 2e kwartaal 2013 kosten ze 1495 euro. Zelfde artikelnummer en onderschrift...

Citigo_Q2-2013 Actiefolder - SkodaForumEurope.pdf

Fabia_Q2-2013 Actiefolder - SkodaForumEurope.pdf

Octavia_Q2-2013 Actiefolder - SkodaForumEurope.pdf

Rapid_Q2-2013 Actiefolder - SkodaForumEurope.pdf

Roomster_Q2-2013 Actiefolder - SkodaForumEurope.pdf

Superb_Q2-2013 Actiefolder - SkodaForumEurope.pdf

Yeti_Q2-2013 Actiefolder - SkodaForumEurope.pdf

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Similar Content

    • By bslefevre
      Onze Citigo-e iV blijft bij het laden op 2 fase 2.3kW hangen!
      Hij is tot 30% ontladen en gaat niet sneller/langzamer dan 2.3kW
      De paal kan tot 3fase/25A dus er is ruimte zat!
      Iemand een idee waarom die blijft hangen?
      Een setting ergens?🤷‍♂️
    • By Ons Skoda Nieuwsmeisje
      AutoWeek test de ŠKODA OCTAVIA Hatchback, een auto die volgens de redactie uitblinkt met zowel de binnenruimte als de prijs: "Met zijn indrukwekkende bagageruimte, zijn gunstige prijs en zijn moderne techniek aan boord steekt de ŠKODA OCTAVIA goed af tegenover diverse concurrenten."
      Klik hier om de hele test op AutoWeek.nl te lezen.
       
      Lees hier het volledige artikel
    • By Bartolo
      De Cruise Control van Skoda Yeti heeft sinds vandaag het begeven. Nieuw gekocht, nu amper 5000 km. Iemand nog voorgehad? Zaterdag of maandag informeren bij de garage...
    • By Rodric
      Hallo allemaal,
      Even een vraag: onze Skoda Octavia is 13 maanden oud , er staan 26.000km op. Gisterenavond wilde ik aan stoplichten vertrekken en trok de wagen nauwelijks op. Daarbij lichte het lampje van het voorgloeisysteem op. Ik kan vertrekken maar het duurt een eeuwigheid voor de wagen aan de normale snelheid zit. Iemand een idee wat er mis zou kunnen zijn (zeker bij zo een jonge wagen?)? 
    • By MacManiac78
      Sinds enige tijd heb ik wat problemen met de auto. Tijdens het rijden in de 3e of 4e versnelling merk ik dat de auto wat onrustig gaat trekken tussen de 2000 a 2500 RPM. Soms zo onrustig dat de auto voelbaar gaat schudden / inhouden.
      Dit komt niet voor als de motor koud is, maar pas als ik ruim 30km gereden heb.
       
      Volgens de dealer kan het vanalles zijn. Lagedruk sensor, hogedruk sensor, wisseldruk-/verschildruk sensor, roetfilter of hogedrukpomp.
       
      2x eerder had ik een P0087 storingscode (Door de ANWB uitgelezen en gereset), nadat ik de motor startte en het leek alsof de motor op 2 poten liep. Het toerental wisselde sterk tussen de 500 en 1500 RPM (zwiepend). Motor was toen koud.
      Na deze reset heb ik daar geen probleem meer mee gehad. Ik dacht dus dat het hier iets sporadisch was.
       
      Nu is onlangs de motor op de snelweg geheel uitgevallen. Met een knipperende gloeispiraal. Na de storing te hebben uitgelezen kwam naar voren dat er een te lage brandstofdruk was. (P0087).
       
      Nu merk ik dat dit met rasse schreden toeneemt. Soms wisseld het toerental wat als de motot stationair draait. (Als ik een goed stuk gereden heb) Soms valt de motor uit als ik ga inparkeren. (Na 50km gereden te hebben).
       
      Het vreemde is dat dit geen foutcodes meldt.
       
      1x had ik de foutcode:
      G247 16099 Implausible signal P0191 00 [232]. Dit zou duiden op de hogedruksensor op de rail.
       
      Ik lees veel dat de wisseldruk sensor kapot gaat. Deze investering in de auto valt mee (a +/- €50,-) en is goed zelf te doen. Maar als het de hogedruk pomp betreft, dan ben ik een €2.000 tot €2.500 armer.
       
      Wie kan mij wat meer info geven?
      :-(
       
       
       
       
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.