Ga naar inhoud

Korte Antenne


EdK
 Delen

Aanbevolen berichten

Ja ja nu heb ik al een van fabriek af een kortere antenne dan menig andere Yeti rijder en nu had ik al een kortere antenne aangeschaft en zelfs al zwart gespoten !

Maar dit was niet echt krasvast en nu was ik gister even bij een autoonderdelenzaak en daar lag in de rommelbak een nog kleinere antenne en ook al zwart voor € 5,00

En nu zou een oud collega de al gespoten korte antenne voor me overspuiten en dan voorzien van een laklaag maar tsja om dan eerst 15Km te gaan rijden dat ding bij hem afleveren en naderhand weer ophalen etc etc gaf bij mij de doorslag om die € 5,00 maar uit de portomonee te pakken en op de toonbank neer te leggen !

En hier dus een foto vanuit huis gemaakt van de antenne !

Had er net ook één buiten gemaakt maar net kijkend op me PC zag ik mijn antenne niet maar wel die van de buren (30cm ) :P

Dus vandaar deze vanuit huis genomen !

post-27-0-19660300-1300033570_thumb.jpg

aangepast door EdK
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Tig foto's gegooid op het sf en de Kantine! Morgen ben je de eerste die hem ziet hier. Bestelnr staat op het sf ergens... :blink:

Dat sf is niet meer relevant in deze, je bent nu op een nieuw forum bezig nieuwe oude verhalen voor sommige maar voor velen is dat toch nieuw !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe