Ga naar inhoud

Eerste Skoda

Strinsky
 Delen

Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

Na diverse andere auto's van verschillende merken krijg ik deze week mijn eerste Skoda.

Ik heb de Peugeot 107 van mijn vriendin verkocht en een Skoda Fabia Combi Elegance uit 08 gekocht.

Met 5500 echte kilometers op de teller!

Ik wil een paar dingen aanpassen aan de auto:

Voor de achterste zijruiten en de achterruit wil ik een oplossing voor verduistering/zonwering.

Ik had in mijn vorige auto's van die voorgevormde zonneschermen, maar die vindt ik voor de Fabia erg duur. Het is veel mooier dan de originele ramen en beter voor mijn zoontje achterin.

De originele radio wil ik vervangen voor een Pioneer Avic F320bt die ik nog heb liggen.

Ik hoop wat informatie te vinden op het forum zodat ik niet voor verrassingen kom te staan.

Q

Een Skoda fanaat kun je me niet noemen. Maar wat niet is kan nog komen!

Groeten,

Strinsky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Strinsky allereerst welkom hier op het forum en weet nu al dat je bepaalde vragen hier op het forum beantwoord gaat krijgen.

Mbt je zonnenwering, kijk eens in Interieur en dan op sonniboys

Of zoek het topic handige links eens op daar staat ook een link naar een toko die die dingen verkoopt en stukken goedkoper dan de dealer.

Maar stel verdere vragen in de daarvoor bestemde topics of maak er in de juiste rubriek één aan, hier is het om je alleen voor te stellen en concrete verdere vragen worden of meteen verplaatst of verwijderd door de Mods

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt!

De auto was als privé auto naast een auto van de zaak.

De berijder wilde de leaseauto buiten de bijtelling rijden...

Ik zal mijn vragen inderdaad in de daarvoor bestemde topics plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe