Ga naar inhoud

AW Crashtest: Aanrijding van achteren

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vooral de supercompact-klassen (o.a Toyota IQ) en de 7-zitters komen er slecht vanaf, mede door de korte afstand van achterste zitrij tot kofferklep.

Geplaatst:

Precies, en als je dan ook dat plaatje bekijkt met hoe beroerd je er op elke stoel aan toe bent..

Wij hebben nu ook een zevenzitter, en hoewel deze vrijwel nooit geheel gevuld is zet dit je wel aan het denken.

Geplaatst:

Ik had eigenlijk ook wel zo'n test met een Panda willen zien. De moderne 5 deurs panda wordt ook echt gebruikt voor de zitplaatsen achterin.

Geplaatst:

Pas maar op met wat je zegt: Frank heeft volgens mij ook nog zo'n Chinees knuffelbeertje van Fiat op de oprit staan...

Geplaatst:

Ach joh een Panda is met de gordel om een rijdende rugzak met campingstoeltje's

Dat geef je je vrouw toch niet als je van haar houd !!??:notworthy:

Geplaatst:

Wordt er gepraat over mij?? Huh? Deze Panda is dus wel een erg veilig wagentje...zolang je maar niet teveel op de snelweg komt met dat ding.

Dat weet mijn vrouw ook en daarom staan er maar 30.000 km op in 6 jaar gereden. Voorlopig houden we hem maar. Ik heb geen geldboom hoor!

Geplaatst: (aangepast)

Geen geldboom?!? Volgens mij heb ik een geldetende plant!!! Hebben jullie dat nou ook met de belastingaangifte: "Waar blijft dat (verzamel)inkomen toch?!?"

aangepast door HeMi24
Geplaatst: (aangepast)

Volgens mij heb ik een geldetende plant!!! Hebben jullie dat nou ook met de belastingaangifte: "Waar blijft dat (verzamel)inkomen toch?!?"

Dan heb ik slecht nieuws voor jou, Henk!

Het wordt in juli nog erger als er nog een opvreter bij komt wonen bij jullie! :lol: :unsure: :woot_jump:

aangepast door Wasmachineman
Geplaatst:

Gelukkig gaat rond die tijd de CAO ook weer met 0,5% omhoog ;)

Je moet trouwens ook niet te lang naar die stuiterende emoticons kijken!!!

Geplaatst:

Gelukkig gaat rond die tijd de CAO ook weer met 0,5% omhoog ;)

Je moet trouwens ook niet te lang naar die stuiterende emoticons kijken!!!

Die Avatar van jou kan er anders ook wel wat van met die oogjes....

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe