Ga naar inhoud

krasje


Rosinfield
 Delen

Aanbevolen berichten

Vandaag de 1e kras ontdekt. Op rechter achterportier. Wel behoorlijk lang (ca 15 cm) maar zeer oppervlakkig. Je moet echt goed kijken om hem te zien. Iemand een idee wat wijsheid is in dezen? Ben bang dat gebruik van de lakstift het alleen maar meer zichtbaar maakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het altijd met de hand weggepoetst.

Je krijgt het niet helemaal weg, maar vaak toch wel aanzienlijk minder zichtbaar dan ervoor.

Zo ook de krassen onder je portiergreep vanwege de nagels, die poets je makkelijk weg.

Verder bestaat er kleurwas, waarmee je dan ook nog de kras wat opvult, waardoor die minder zichtbaar is. Maar dat is was, en moet je dan geregeld herhalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Menno eerst de wagen wassen , dan drogen en dan commedant 4 op doek nemen en je kramp in je vingers poetsen bij de kras !

Niet in de volle zon doen maar altijd in de schaduw ! niet vanwege het zweten oid maar puur omdat dit beter is !

Link naar reactie
Delen op andere sites

tsja hoe nieuw is je lak ?

meen dat dit opgaat voor wagens tot een 3 a 4 maanden oud !

Wel en volgens mij zit jij al dicht tegen de 12 maanden aan , en dan kun je rustig de 4 gebruiken hoor

Maar koop wel de kleinste verpakking anders erft je dochter het nog van je en daarna haar kinders

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha Ed, daarom weet ik ook niet meer of t commandant 4 was, zo oud is die bus.

Heb ook nog een flacon in huis die de spuiters gebruikten om t sinaasappelspuiteffect weg te poetsen,

Ook al zo'n 20 jaar oud schat ik.

En vroeger poetste je de lak er gewoon vanaf als je te lang doorging. Maar dat was geen lak met een blanke lak.

Dus voorzichtigheid blijft geboden als je een polijstmiddel gebruikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn commandant is nog van generatie 3 denk ik :huh:

Heren/dames:

een auto blijft een gebruiksvoorwerp!

ik heb ook al zat krassen op de dorpel (van het in/uit stappen), boeiend!

Tegen de tijd dat ik weer ga inruilen (en de aanschafprijs van de "dorpelbeschermingstrips" weegt op tegen de verminderder inruil waarde) zal ik die wel plaatsen.....

Verder lekker rijden en genieten van je vervoermiddel !

En dat geldt voor alles zo ongeveer.

Zeker weten denk ik.

En ik weet waar jouw huis woont.

En de laatste twee regels zijn onzin. :partytime2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

zou trouwens best eens kunnen dat ik dat krasje zelf heb veroorzaakt. Toen ik laatst 's-avonds hier in Friesland aankwam, hoorde ik op de oprit iets langs de zijkant gaan. Ik dacht een tak, maar het was een stuk gaas dat we voor de ingang hangen voor de honden. Was de deels de oprit opgewaaid. Zou dus al eens eerder gebeurd kunnen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Iemand nog een idee? Want het stoort me toch wel zo nu en dan. Die commandant helpt dus niet. Het is ook een super oppervlakkige kras maar wel een behoorlijk lange. Lakstift lijkt me ook niet de oplossing, denk dat je dat des te meer gaat zien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe