Ga naar inhoud

Hij is er al ;-)


w00ha
 Delen

Aanbevolen berichten

Vandaag kreeg ik reeds het telefoontje dat mijn Octavia binnen was gekomen.

Ik had die normaal pas eind februari verwacht, dat is dus al 'n verrassing.

Besteld op 29 november 2012 en geleverd op 7 januari 2013. Met DSG - 7, wat normaal tot 4 weken langer zou duren.

Morgen naar verzekering ( voor 12h00) met nodige papieren, dan zou ik in principe mijn plaat woensdag per post ontvangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist de wagen afgehaald.

Ik heb 'n zeer positieve indruk over de afwerking, degelijkheid en soepelheid van de dsg7 automaat.

Het geluid (8 LS) vind ik ook zeer goed.

De Telefoon bluetooth verbinding is prima ivm mijn Auris hybride en RAV4.

Achter 3 toyota's is dit 'n serieuze verbetering, alhoewel de RAV4 wel zeer goed was qua baanvastheid en remmen.

Ik ben beter af met 'n octavia als met 'n avensis. Daar ben ik nu zeker van.

Morgen Post enkele Foto's en verdere bevindingen.

Nu ga ik rijden... :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kleine update.

Eerst de foto's:

post-27-0-17378500-1357839136_thumb.jpg

post-27-0-57948400-1357839149_thumb.jpg

post-27-0-02739300-1357839161_thumb.jpg

post-27-0-75399900-1357839173_thumb.jpg

( klik op foto voor ware grote ! )

Vandaag bluetooth gekoppeld aan de 2 gsm's zonder probleem.

Het overbrengen van telefoonboek verliep ook goed, na enig zoeken (dat doe je immers niet vaak)

LG W300

XPERIA ARC

Bij mijn Toyo stonden die er vast in. Bij de Skoda haalt hij de lijst uit verbonden GSM.

Het navigatie systeem Amundsen+ is up to date V4, laatste kaarten van West Europa.

Enkele vraagjes had ik wel bij volgende zaken.

Ik dacht dat de rechterspiegel naar beneden zou klappen bij achteruit rijden, maar dit is enkel van toepassing bij geheugen op de bestuurders stoel. Te begrijpen.

De achteruit wisser schakelt niet met de regensensor van de voorruit en dat zou toch moeten of kunnen imo. Als ik dan in de manual kijk is dat enkel op de combi?...Niet te begrijpen.

Dat laatste is in te stellen via Comfort, maar die optie staat er niet tussen.

Misschien via VCDS uitzoeken?

Ondertussen heb ik al 4 personen laten rijden en het was een en al lof. Vooral de kleur slaat nogal aan bij jong en oud. Trekhaak is mooi weg gewerkt.

Ben tevreden.

aangepast door EdK
links weggehaald en ware foto's geplaatst
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie wagen dat is zeker, en die trekhaak welk merk is dat?

Origineel vanuit fabriek besteld. De haak ligt mooi in speciale houder die in het reservewiel past. (meerprijs was 530€. heb 400€ betaald )

De sensoren zijn hierop geprogrammeerd en rekenen extra 5 cm bij waarschuwing.

Het stopcontact draait volledig weg onder de bumper.

aangepast door w00ha
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe