Ga naar inhoud

Lekstroom Yeti 1.2 tsi DSG 7


pacato
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo,

een paar dagen terug niet mogelijk om te starten: accu leeg.

(wagen is 8 maand oud)

Acculader aangesloten en auto naar de dealer.

Reststroom gemeten: 1,7 A.

Wagen bij de dealer gelaten om uit te meten maar na 1 uur was de lekstroom weg waardoor ze niets hebben kunnen vaststellen.

Wagen is nu terug en op dit ogenblik is alles terug normaal.

Dit zal waarschijnlijk een probleem zijn dat nog zal terugkomen!

Heeft er iemand weet van dergelijk probleem en de eventuele oorzaken?

(een of andere stuurdoos,....)

Met vriendelijke groeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat je dit bericht in Wie ben ik had gepost en het onder techniek behoort te staan heb ik je bericht hier naar toe verplaatst.
En zoals Wasmachineman al aankaart, stel je even voor in wie ben ik.

mvg

de mods
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Hallo,

vorige week terug een lege batterij.

Wagen terug bij de dealer, direct bij aankomst lekstroom van 1 A, na 1 uur niets meer en alles terug normaal.

Wagen is 1 week bij de dealer gebleven en geen probleem vastgesteld.(vervangwagen voorzien)

Dealer heeft preventief de batterij vervangen.

Volgens de dealer moet ik de wagen altijd afsluiten in de garage.

Het probleem heeft zich altijd voorgedaan met de wagen niet afgesloten in de garage en sleutel in het contactslot.

(dit was ook zo de eerste 8 maand en dan was er geen probleem!)

Heeft er iemand weet van dergelijk probleem?

Zijn er nog mensen die hun wagen niet afsluiten?

(bij mij staat de wagen soms 5 dagen zonder gebruikt te worden)

Dank u.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het hangt er ook vanaf HOE je de sleutel in het contactslot laat zitten (volgens mij mag dit eigenlijk niet eens...)

Als je namelijk de auto(motor) uitzet, door de sleutel terug te draaien, zit 'ie nog steeds vergrendeld in het contactslot. Pas als je de sleutel echt er uit haalt, hoor je een klik dat e.e.a. zich vergrendelt c.q. alle elektrische verbruikers uitgeschakeld worden.

Probeer maar eens, als je de sleutel er in steekt, moet je 'm altijd eerst door een soort van 'weerstand' heendraaien en vervolgens (zonder te starten) zie je ook de dashboard lampjes aangaan, e.d.

Zelfs als je alleen maar het portier opent aan de bestuurderszijde, hoor je al ff de brandstofpomp lopen.

Dus NEE, het is niet verstandig, om velerlei redenen, de sleutel er in te laten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe