Ga naar inhoud

Hoi

Pylyp Chornyi
 Delen

Aanbevolen berichten

Even voorstellen

ik ben Pylyp Chornyi (Filip is ook goed ;))

Ik heb sind niet lang geleden mijn eerste auto gekocht en den keuze is, net als van mijn vader, gevallen op skoda

dus rijd ik nu en Skoda Superb II van het jaar 2011-11

Het is een greenline 1.6CRTDI uitvoering, maar daar merk ik helemaal niets van.... eerste verbruik op 5.7L uitgevallen.

Met mijn vaders auto, 1.9TDI haalde ik met gemak een 4.8L en mijn record stond op 3.4L

Ik pas graag mijn auto wat aan...

heb DOTZ velgen er op staan. Misschien door hen een wat te hoog verbruik... 235/45/18

heb ook effe voor de shouw een spoiler op gezet :P

demper vervangen door een van inox twin uitlaat

een sub met passende AMP in...

en nu ben ik aan het expirementeren met LED's

en strax moet ik nog een vag-com kabelken binnen krijgen

Greetz!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe