Ga naar inhoud

Skyfall!


Wmm is er niet meer
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik ben hem in de cinema gaan bekijken, helemaal niet slecht, duidelijk een beetje een andere insteek dan de eerdere films. Maar ik hoorde aan de reacties van sommigen in de zaal, dat ze het inderdaad wat te langdradig vonden. Eerlijk gezegd heb ik er niets van gemerkt.

Grappig dat dit topic hier net nu verschijnt, was ondertussen net naar Dr. No aan het kijken, de eerste Bond film. Die is net iets minder spectaculair :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is wel een aardige film. Op zich niet langdradig, misschien anders. Maar je mist natuurlijk wel de gadgets. Die oude films waren natuurlijk helemaal anders, maar dat is net waar je van houdt of waar je sentiment ligt (wie is er niet groot geworden met James Bond).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus er zijn al wat kijkers van hier daar geweest in de Bios! Ik moet nog kijken wanneer het lukt dat wij gaan anders zal het wel de DVD worden over een paar maanden. Ik ze tot nu toe allemaal wel gezien in de Bios en een paar thuis. De allereerste vond ik wel erg goed zoals Goldfinger en Dr No.

Octopussy was de 1e x voor mij in de bios geloof ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe