Ga naar inhoud

Er waren de afgelopen periode wat problemen met het posten van nieuwe berichten en het registreren van nieuwe accounts. Deze problemen zijn inmiddels verholpen! Excuus voor het ongemak.

Het NIET irritatie topic


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vandaag een zeldzame uitzondering:

Een bedrijf wat wel service levert!

Ik was gewoon helemaal verbaasd. Heb ooit van het Amerikaanse merk Microplane twee raspen cadeau gekregen. Is gewoon prima, scherp en goed bruikbaar keukengereedschap.

Van een gewone rasp:

kuchenhobel_1.jpg__663x372_q95_crop-1_up

was de lasnaad losgeraakt en steeds verder gescheurd, waardoor de rasp onbruikbaar geworden was.

 

En van een ander model:

microplane-34005.jpg

was het zwarte kunststof aan het verkruimelen (net alsof het langzaam bros werd). En regelmatig vond je zwarte kunststof brokjes in de geraspte kaas...

 

Contact opgenomen met de Amerikaanse fabrikant, die verwees door naar het Europese hoofdkantoor. Na een paar dagen kreeg ik een berichtje van de Nederlandse distributeur (in Almere) en die gaf aan dat dit uiteraard onder garantie viel en ik twee nieuwe raspen kon komen ophalen! :duimomhoog2:

Zo gezegd, zo gedaan. Vandaag 2 nieuwe raspen opgehaald.

Perfecte service! Zo kan het dus ook! :)

 

Geplaatst:

ja jij bent verbaast maar ik ook dat je hier een bericht plaatste............................mag meer voorkomen hoor

Geplaatst:

kijk, zo hoort het! Ze zijn er nog wel, bedrijven die zo reageren! Tefal en Tupperware net zo!

Geplaatst:

zijn er nog genoeg van, zolang we die winkels met ons internet koopgedrag niet ten gronden brengen

Geplaatst:

Heeft op zich niks met internet aankopen te maken. Veel van dit spul (ook wat ik zelf heb) kun je soms alleen maar via een online winkel bestellen. Er zijn gewoon geen specialistische winkels meer verspreid over het hele land.

Vooral als al die tussenhandel wordt uitgeschakeld, zou de marge voor de fabrikant/importeur wat meer kunnen zijn (bij een gelijkblijvende consumentenprijs) zodanig dat er een coulante(re) service verleend kan worden.

 

Want ook in het onderhavige geval (van die Microplane raspen), er is gewoon nergens een winkel in de buurt die zoiets verkoopt, laat staan een garantiegeval aanneemt van iets wat je ooit cadeau gekregen hebt van iemand anders. En ik weet niet eens waar het gekocht is, laat staan dat ik er een kassabon van zou hebben.

Geplaatst:

Pretenderen zij soms ook wereldwijde en levenslange garantie, net als (bijvoorbeeld) Mag-lite deed?

Geplaatst:

heel goed, word vaak geteisterd door de terreur van die dingen. En die idioten beginnen er zo vroeg mogelijk mee, zodra er 1 of 2 blaadjes op hun gladgeschoren gazonnetje liggen. Eikels zijn het, om in de herfstsfeer te blijven.


En ook die bladblazers en de viriele wijze waarop ze door hun bezitters worden gehanteerd, lenen zich natuurlijk prima voor psycho-analytische duidingen

Geplaatst: (aangepast)

helemaal mee eens!!

 

Dan heb je ook nog van die malloten die, als je met de auto of op de fiets langs komt, je recht aankijken maar geen seconde stoppen met blazen... alle rotzooi over je (auto) heen... ik ben niet agressief aangelegd, maar dat soort gedrag irriteert me mateloos!

 

edit: zo loopt het niet-irritatietopic naadloos over in een irritatie-topic ;-)

aangepast door MarcoO2
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Zo toch een firma gevonden die mij konden helpen met het technisch beslag van het raam en voor een schappelijke prijs ze wilden maar ėėn onderdeel verkopen (zelf niet veel in stock) de rest was voor "hun" klanten, maar ben blij.

Nu van de hoofdzetel ook een naam verkregen die binnenkort contact zal opnemen, ben benieuwd.

Geplaatst:

Mooi! Maar wat ik eigenlijk nog veel mooier vind en wat me toch even van het hart moet, is dat ik zo blij ben met de aanwezigheid van onze Vlaamse leden vanwege de prachtige verrijkingen van onze taal. Hoofdzetel, prachtig!

Geplaatst:

Vandaag de tank van de Fabia maar weer eens gevuld, en voor minder dan €1,60 per liter. Zou dat toeval zijn, dat er weer één of andere commissie bezig is met onderzoek naar de brandstofprijzen?

  • 2 weken later...
Geplaatst: (aangepast)

Ik ben stom (positief) verbaasd over de service van Amazon!!! :verbaasd:

 

Kreeg vanochtend een andere zending binnen en daar zaten o.a. een paar blikken speciale Griekse olijfolie in. Nu was de verpakking nogal beschadigd en de blikken zwaar gedeukt. Dit online gemeld, met foto's v.d. schade.

En binnen een half uur kreeg ik een bericht van Amazon (via de online chat) dat ze complete (!) order nog een keer zullen versturen. Gratis, zonder enige kosten! En ik hoefde ook niks terug te sturen. B)

 

Jeetje, dit soort service ben ik bij een 'gewone' winkel nog nooit tegenkomen...

aangepast door Captain Hook
Geplaatst:

Idd, twee zendingen, voor de prijs van 0,0.

 

Stukje transcript van Customer Service Agent Amazon:

08:55 AM(GMT) Ramprasath(CSA): I will issue the full refund for this items.
08:55 AM(GMT) Me : Please look @ the images, there you can clearly see WHY they are damaged
08:55 AM(GMT) Ramprasath(CSA): As an exception you can keep the item with you

Geplaatst:

mmm , dan heb je niets te klagen lijkt me zo.....

Geplaatst:

ja, was je handen maar in onschuld.

Ooit kreeg ik als werkstudent 2 x mijn loon uitbetaald. Ik netjes melden, maar hoe ik ook mijn best deed, ze wilden er niet van weten dat er iets was fout gegaan. Toen heb ik het maar zo gelaten

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe