Ga naar inhoud

Wintercheck 2012


EdK
 Delen

Aanbevolen berichten

Wintercheck

Zorg dat uw ŠKODA klaar is voor de winter!

Kom naar de Wintercheckdag op zaterdag 3 november.

Het wordt kouder! Nu kan een ŠKODA daar prima tegen, helemaal na een grondige Wintercheck door de ŠKODA-dealer. Kom daarom op 3 november naar de ŠKODA Wintercheckdag, voor een controle van uw ŠKODA op 25 belangrijke punten.

Denk hierbij aan:

  • Verlichting
  • Banden en onderstel
  • Remmen
  • Ruiten en ruitenwissers
  • Motorruimte
  • Carroserie
  • Koel-, uitlaat- en remsysteem
  • Verwarming

GRATIS voor VerrassendŠKODA-leden

Een Wintercheck kost € 19,95 en is GRATIS voor VerrassendŠKODA-leden. Nog geen lid? Meld u vandaag nog aan als lid op www.verrassendskoda.nl of op 3 november bij de dealer. Bovendien krijgen leden van VerrassendŠKODA tijdens de Wintercheckdag ook een waardecheque voor een gratis kerstboom! Op 8 december kan de waardecheque worden ingewisseld voor een prachtige kerstboom (bij de dealer waar de cheque is uitgegeven).

Aanvullend onderhoud

Mocht blijken dat er na de check aanvullend onderhoud nodig is, dan voeren wij dit meestal direct uit. U ontvangt dan vooraf eerst een serviceplan met heldere offerte.

Liever op een andere dag?

Komt zaterdag 3 november niet goed uit, maak dan een afspraak voor een andere dag. En nogmaals: voor VerrassendŠKODA-leden is de check helemaal gratis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel zinloos is het niet, op dat moment wil je in de lege woonkamer in iedergeval een geurende groene kerstboom hebben staan.

heb je toch een stukje gezelligheid

aangepast door EdK
typo's
Link naar reactie
Delen op andere sites

wel er kan in die paar weken natuurlijk altijd wat gebeuren !

Je nivo van je ruitenwisservloeistof kan gedaald zijn bijvoorbeeld

Of het lampje van je linker knipperlicht kan wel eens gestopt zijn met knipperen

Dus zou zeker langs gaan voor die Gratis check en de boom

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Spijtig dat Belgen zich niet kunnen aanmelden bij verrassend Skoda. Een gratis winter-check stelt niet zo veel voor, maar toch, ik zou het wel appreciëren. Als het voor een Felicia nog geldt natuurlijk, want hier in België ben ik ook al uitgesloten van de gratis pechverhelping als Felicia rijder en zelfs het Skoda magazine krijg ik niet meer. Geen interesse meer in de klanten van oudere modellen blijkbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanuit marketingstandpunt begrijp ik dat ook niet. Als je een nieuwe auto koopt (of een jonge tweedehands), krijg je (in België toch) regelmatig post op je naam (van invoerder D'ieteren bij ons). Aanbiedingen (zoals de wintercheck), info en reclame over nieuwe modellen, of je wordt al eens uitgenodigd bij de dealer voor de voorstelling van een nieuw model, of whatever, een kerstboom :).

Maar durft niet in een ouder model te gaan rijden, want dan nemen ze nog niet eens de moeite om bijvoorbeeld reclame te sturen, of je uit te nodigen voor een opendeurdag. Ik weet niet of dat bij de andere merken ook zo zou zitten, maar bij Skoda tel ik niet meer mee hoor :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spijtig dat Belgen zich niet kunnen aanmelden bij verrassend Skoda. Een gratis winter-check stelt niet zo veel voor, maar toch, ik zou het wel appreciëren. Als het voor een Felicia nog geldt natuurlijk, want hier in België ben ik ook al uitgesloten van de gratis pechverhelping als Felicia rijder en zelfs het Skoda magazine krijg ik niet meer. Geen interesse meer in de klanten van oudere modellen blijkbaar.

Dat vind ik ook belachelijk inderdaad, juist die rijders moet je zo'n blad sturen! Zal ik er één voor je meenemen en opsturen? :lol: Dealer in NL hebben die ook gewoon in de showroom liggen namelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe