Ga naar inhoud

Technische Dealer Ondersteuning Pon Sucks


Wmm is er niet meer
 Delen

Aanbevolen berichten

Vandaag heb ik een rondleiding bij Pon gehad en dus ook gezien dat er vanaf 22 oktober een compleet nieuw pand/garage wordt geopend! Hier moet je naar toe als je dealer er niet meer uitkomt qua techniek.

Denk aan je remschijven, Sibbele? Maar ook voor lekkage's, motorstoringen of andere problemen die je ervan overtuigen dat je een "maandagmorgenmonster" hebt! Pon zegt er alles aan te gaan doen om alle problemen te gaan verhelpen.

Speciale bruggen, speciale gereedschappen...en speciale opgeleide Mastermonteurs! Toe maar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nogmaals, ze kunnen het nog zo fraai daar optuigen Frank.

Als je iedere keer de horrorstories hoort hoe menigeen behandeld is door Pon... ^_^

Ik zie het allemaal als make-up. Verhullen van de ware aard van het beestje. Pon heeft nog nooit uitgeblonken door klantvriendelijkheid, meedenken of coulant zijn. Er moet altijd eerst heel veel stennis geschopt worden c.q. mediaaandacht gecreëerd worden voordat ze schoorvoetend toegeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit systeem heeft BMW motorfietsen al een ruime 15 a 20 jaar hoor.

Had ooit met mijn eerste BMW motorfiets ( K75 ) remschijfproblemen ( krom en zelfs scheuren )

En mijne dealer wist het op bepaald moement ook niet meer waarna ik toendertijd naar nieuw vennep toe moest met mijn probleem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanwege dit topic http://www.skodaforum.eu/topic/2332-18-tsi-loopt-onregelmatig-na-koude-start/page__st__20#entry48936

besluit ik nu dat het bij Pon ook "laaielichters" zijn! Ze beweren van alles dat ze alles op kunnen lossen maar in de praktijk bakken ze er niets van!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag heb ik een rondleiding bij Pon gehad en dus ook gezien dat er vanaf 22 oktober een compleet nieuw pand/garage wordt geopend! Hier moet je naar toe als je dealer er niet meer uitkomt qua techniek.

Denk aan je remschijven, Sibbele? Maar ook voor lekkage's, motorstoringen of andere problemen die je ervan overtuigen dat je een "maandagmorgenmonster" hebt! Pon zegt er alles aan te gaan doen om alle problemen te gaan verhelpen.

Speciale bruggen, speciale gereedschappen...en speciale opgeleide Mastermonteurs! Toe maar...

Dank, voor je tip!, ik zal het inderdaad in de gaten houden!

Moet je dat dan via je dealer regelen?, of kun je direct met Pon communiceren ?.

Waar is deze Garage, in welke stad/plaats ? .

Is er een site/link naar toe verwezen?.

Vast bedankt voor je bericht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Geachte heer Van den Bosch,

Autobedrijf Tjeerdsma heeft een topper in haar midden. Thijs Veenstra, werkzaam bij de vestiging in Veendam, mag zich een jaar lang de beste monteur van Volkswagen Nederland noemen. “Een prestatie waar wij als organisatie erg trots op zijn”, aldus Bert Meijer (bedrijfsleider Winschoten en Veendam).

In juni van dit jaar hebben de online voorrondes van de VW Worldcup plaatsgevonden. Uit deze voorrondes zijn 6 finalisten overgebleven die afgelopen vrijdag, 30 november, aan de Nationale Finale van de Volkswagen WorldCup hebben deelgenomen. Om bij deze 6 per discipline te horen was al een prestatie op zich, aangezien er ruim 200 deelnemers hadden aangemeld!

De finale vond plaats op het ANWB Test- en Trainingscentrum te Lelystad en was een goede mix tussen 'wedstrijd' en ‘fun’. Tijdens het wedstrijdelement werden alle deelnemers getest op hun kennis en praktische vaardigheden. Iedere deelnemer kreeg twee praktijkopdrachten, zoals het verhelpen van een storing in de auto. Daarnaast werden de deelnemers getest op theoretische kennis.

Tijdens de funelementen op het circuit kon men leren hoe te reageren in een slipsituatie, rijden op nat wegdek en off road rijden. In de remsimulator werd de reactietijd van het remmen gemeten en in de kantelsimulator leerde men om in de praktijk op de meest veilige manier uit een auto te komen wanneer deze op z'n kop of kant ligt. Voor alle deelnemers fun, maar ook leerzaam!

Met vriendelijke groet,

Autobedrijf Tjeerdsma

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hebben jullie pas ook post van PON gehad?

Ik wel, een grote envelop met iets zachts er in... Omdat ik recente contact had gehad met PON (graaft diep) kreeg ik touchscreen geschikte handschoenen met een Skoda merkje!

Binnenkort zou TNS-NIPO me uitnodigen voor een schriftelijk onderzoek, niet dat er bij staat wat ik krijg, maar ze hopen dat ik er aan mee wil werken.

Vraag is alleen, waar zou dit vandaan komen? Insider die denkt SFE moeten we te vriend houden? :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe