Ga naar inhoud

DJ--NeO stelt zich voor (Octavia 2.0 4x4 rijder)


DJ--NeO--
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Daar ik van Mening ben dat Skodaforum.nl niet de technische kennis kan bieden die ik wens en mijn eigen skodaweb.nl niet van de grond wou komen heb ik daarom maar besloten mij hier te registreren!

Wie ben ik?

Ik ben Frederik, 28 jaar en sinds Feb 2010 officieel woonachtig in het Zonnige Maastricht!

Ben getrouwd met Patty en heb 2 draken van kinderen (Youri en Lynn), tenminste, 1 heeft zich al bewezen als Draak en de ander is net 4 maanden maar begint al aardig de tekenen ervan te vertonen!

In het dagelijkse leven ben ik systeembeheerder voor een klein bedrijf en kom bij diverse bedrijven langs om daar het netwerk te onderhouden, om dit werk te doen mag ik van mijn werkgever rijden in de Allmachtige *NOT* Volkswagen Caddy 1,9TDI

ach ja, het rijdt zullen we maar zeggen :)

Prive heb ik het gelukkig een stuk beter voor elkaar, iedere keer dat ik het sleuteltje omdraait zegt de 2.0 liter benzine motor weer "hallo Frederik, gaan we weer fijn een ritje maken?" In combinatie met de vier wiel aandrijving kan het natuurlijk helemaal niet meer stuk!

Het onderhoud aan deze auto voer ik grotendeels zelf uit en het modden doen we uiteraard op een profesionele manier ook zelf!

Weet niet of ik veel online zal zijn, maar zal proberen jullie zoveel mogelijk op de hoogte te brengen!

Groeten,

Frederik

Oh ja, Foto's volgen... of anders zoek op google naar octavia 4x4, de agave groene is van mij :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Frederik, ohja en je hebt mail (weet je nog dat we maanden geleden contact hadden - grappig dat je vanzelf naar ons toe komt ;) )

Ik hoop dat wij je kunnen helpen daar waar nodig, en vice versa. Zoals je zelf weet, de leden maken het forum, niet de beheerders....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Frederik, ohja en je hebt mail (weet je nog dat we maanden geleden contact hadden - grappig dat je vanzelf naar ons toe komt ;) )

Ik hoop dat wij je kunnen helpen daar waar nodig, en vice versa. Zoals je zelf weet, de leden maken het forum, niet de beheerders....

Zoals je inmiddels hebt gezien al gereageerd!

Leden maken inderdaad het forum, al doet de beheerder nog zo veel als de leden wegblijven of niet posten houdt het snel op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe