Ga naar inhoud

KvBel stelt zich voor


KVBEL
 Delen

Aanbevolen berichten

Sinds 2007 rijd ik privé met een Fabia II black magic in elegance uitvoering met een 1.2 HTP onder de motorkap.

Omwille van verandering van werk heb ik de mogelijkheid om er een tweede Skoda bij te nemen. Met een beperkte keuze tussen BMW, Ford, Volvo en Skoda was de keuze om voor een superb combi te gaan voor de hand liggend.

Deze week is de bestelling doorgeven. Het wordt een greenline in ambition trim met amundsen company pack. Kleur wordt magnetic Brown en het optiebudget bood ruimte voor een vaste trekhaak.

Levering zal ergens in oktober zijn. Van zodra ie op de oprit staat, laat ik wel nog van me horen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom, KVBEL :) en van welke garage komt hij ?

Alle bestellingen worden geplaatst bij dezelfde garage nl Vanhoonacker in Kruishoutem. De eigen Fabia komt van bij Kerkvliet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke types van BMW, Ford en Volvo stonden dan in je lijstje?

Ha! Heb zelfs de moeite niet genomen om naar deze types in detail te kijken. Ik had me steeds voorgenomen dat mijn volgende company car een Superb combi zou worden en als je dan een car policy toegemaild krijgt met de superb vermeld als een van de mogelijkheden, dan ben je snel klaar!
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Vandaag het heugelijke nieuws gekregen dat ik de Superb Combi (met maar liefst 6 weken vertraging!!) volgende week woensdag kan gaan ophalen.

Sinds afgelopen maandag staat de wagen bij de garage maar omwille van de papiermolen en de plaatsing van de trekhaak hoor ik nog wat geduld te oefenen. Word ik op de valreep net voor het vergaan van de wereld toch nog Superb rijder ;) !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Word ik op de valreep net voor het vergaan van de wereld toch nog Superb rijder ;) !

ff denken hoor KvBEL, bij ons vergaat de wereld pas in 2208, dus je mag nog ff rijden in deze S2C??

Check:http://wetenschap.infonu.nl/natuurverschijnselen/46449-2012-het-einde-van-de-wereld.html

Quote hieronder:

Rekenfout

Onlangs werd bekend dat, mocht de wereld al vergaan, dit pas gebeurt op 2208, dit vermeld het NWT (Natuurwetenschap & Techniek) in hun novembernummer. Dit komt omdat wetenschappers een rekenfout hebben gemaakt met de telling en zou de kalender pas twee eeuwen later eindigen. Daarbij werd vermeld dat het vermoedelijk niet het einde van de wereld betekent, maar inderdaad een nieuwe cyclus. De Duitse wetenschapper Andreas Fuls gaat hiervan uit en zegt dat deze cyclus al zo’n 150.000 keer heeft moeten plaatsvinden vanaf het ontstaan van de aarde

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe