Ga naar inhoud

Slipdisc stelt zich voor ( Citigoër )


Slipdisc
 Delen

Aanbevolen berichten

Welkom Serge, geen probleem. Ik denk toch wel dat je voorstelronde het meest belangrijke is en naar mij mening heb je de verwachting meer dan waar gemaakt.

Het gebruik van een avatar en het vullen van je profiel met informatie over de auto maken het posten en reageren wel een stuk aangenamer, men herkent je sneller en bovendien kunnen we gerichter antwoorden op jouw vragen. Nu is het zo dat je het 2e lid bent met een Citigo in (bijna) bestelling. Dus het valt nog te overzien ;)

Ik hoop dat je hier meer over de citigo te weten komen voor zover je dat nog niet wist en zeker niet aarzelt om een vraag over de wagen te stellen. We kunnen redelijk veel opzoeken in diverse programma's dus geen vraag is te gek.

Veel plezier op het forum!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Forumleden!

Ik weet immers nog niet helemaal precies wat er straks voor mijn deur geparkeerd staat...

Welkom Serge, het wordt toch wel een Skoda die straks voor je deur staat? Veel leesplezier en sterkte met de keuze en daarna het wachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

welkom Serge

En we hebben tijdens de M&G op eerste parkeer terrein de primeur gehad met een gele CitiGo

En we kunnen je mededelen dat er makkelijk 4 kratten gulpen bier in passen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank u allen!

Ik hoop dat je hier meer over de citigo te weten komen voor zover je dat nog niet wist en zeker niet aarzelt om een vraag over de wagen te stellen. We kunnen redelijk veel opzoeken in diverse programma's dus geen vraag is te gek.

Veel plezier op het forum!

Ik zal me natuurlijk in eerste instantie richten op de zoekfunctie. Immers, niets zo vervelend (in forumland) als noobs die bij voortduring vragen naar de bekende weg. Mocht ik er dan echt niet uitkomen, dan zal ik zeker niet schromen om van jullie kennis en kunde gebruik te maken. Bedankt voor het aanbod!

Welkom Serge, het wordt toch wel een Skoda die straks voor je deur staat?

Dat wordt het zeer zeker!

En we kunnen je mededelen dat er makkelijk 4 kratten gulpen bier in passen !

Overtuigende argumenten! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe