Ga naar inhoud

Yeti als caravantrekker


gerardus
 Delen

Aanbevolen berichten

Tsja zoals sommige weten dan zie ik beroepsmatig toch aardig wat campings

En tsja je hebt die mega campings met annimatie poespas etc en ook redelijk grote campings die toch alles nog op de oude wijze hebben

Dus onverharde paden naar de velden dat na een bui regen een mooi modderpad is geworden

Maar mijn voorkeur gaat ook nog steeds uit naar de kleinere campings en nog mooier is gewoon in het wild camperen

Wat helaas in Nederland niet toegestaan is maar in Noorwegen nog wel.

En in mijn motorfietstijd en op de motor met vakantie gaan was het gewoon een land uitzoeken en daar min of meer op de bonnefooi rijden en als het rond 2 a 3 uur s'middags was dan rustig een camping zoeken voor de nacht

En in die zelfde tijd dat je zoekende was ff stoppen bij een super voor het avond eten.

en zelfs in het hoogseizoen is er vaak op elke camping nog wel een plaatsje over voor een tentje en een motor voor één nacht en als je massel had ook wel voor 2 of 3 nachten zodat je dan weer de omgeving daar kon bekijken.

En op die basis heb ik tweemaal gekampeerd in de USA en Canada alleen dan met huurwagen en 1e nacht een geboekt hotel en de laatste nacht van de vakantie.

En moet zeggen dat dit voor mij de mooiste manier van vakantie houden is.

Hij begint op moment dat je de deur yhuis achter je op slot doet en eindigd weer als je diezelfde deur weer van het slot draaid en in die tussentijd laat je het allemaal maar op je af komen.

Aan de andere kant ben ik ook erg blij met die mensen die van die massa parken houden en waar alles tot in de puntjes geregeld moet zijn.

Want doordat ik niet op die plekken kom , kom ik ze ook niet tegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

waar hebben we het nou over ??

Over ................ jaaaa kamperen.

Ik weet niet wat je allemaal vermoed maar vermoed dat je het verkeert vermoed !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tip van wmm: http://www.camping-l...l/index.php/nl/

40 hectare maar geen hoempapa, geen disco, geen gezuip, maar wel erg veel rust en een schitterende omgeving.

Verstandige eigenaar ook nog die net nog 2 antieke industrieele wasmachines van ons in ere houdt en ze volgend jaar pas vervangt na 28 jaar! Ga daar dus heen om een kijkje te nemen als je antieke wasmachines wilt zien in het echt?

post-4-0-24334600-1340914005_thumb.jpg

aangepast door Wasmachineman
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik zoek rustige campings zonder animatie en gebruik daarvoor de ACSI-campingcard om in het voor-en naseizoen goedkoop te kamperen. Ik heb geen enkel bezwaar tegen een luxe camping zolang het maar rustig is en dat kan. Ik heb b.v. vorig jaar eind september op camping Westhove gestaan in Aagtekerke bij Domburg. Camping met alles erop en eraan en toch rustig in naseizoen. Ik heb meer genoten van die week dan de drie weken juni-vakantie in Frankrijk. We hadden ook prachtig weer.

Dit jaar heb ik in de Provence op een boerencamping gestaan en krijg je dat wat je nodig hebt. Ook prima. Als een camping maar schoon is en rustig dan zijn wij gauw tevreden.

Wat mij wel opvalt, is dat de mensen op campings minder vriendelijk en behulpzaam zijn tegenwoordig. Dat vinden wij erg jammer. Wij praten op een camping tegen iedereen, maar soms vertikken mensen het om je zelfs te groeten. Het tegenwoordig normaal om "even geen zin te hebben in een ander". De verkilling en verharding van de maatschappij zet zich op campings dus gewoon voort. Oh nee, dat is individualisme. :onzeker:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mij wel opvalt, is dat de mensen op campings minder vriendelijk en behulpzaam zijn tegenwoordig. Dat vinden wij erg jammer. Wij praten op een camping tegen iedereen, maar soms vertikken mensen het om je zelfs te groeten. Het tegenwoordig normaal om "even geen zin te hebben in een ander". De verkilling en verharding van de maatschappij zet zich op campings dus gewoon voort. Oh nee, dat is individualisme. :onzeker:

Op onze vakantie oorden zeggen zelfs onze kids de andere vakantiegangers netjes gedag! Dat maakt mij wel trots want ik weet dit dit wel zeldzaam is tegenwoordig! Jammer. Wij hechten hier wel veel waarde aan. Op campings komen wij niet vaak maar wel in B&B bijvoorbeeld, kleinschalige appartementen complexen en hotelletjes langs de Autobahn: overal gewoon netjes en beleefd zijn en je rotzooi opruimen natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als kinderen zo spontaan zijn, is dat voor ons in ieder geval een plezier om te ervaren. Soms ervaar ik meer fatsoen én plezier van jonge mensen, dan van mijn leeftijdsgenoten. De wereld verandert, maar t.a.v. leeftijd over de hele linie. De babyboomers gedragen zich vaak behoorlijk egoïstisch op campings en daarbuiten natuurlijk. Hoe netter en kakkeriger ze eruit zien, hoe erger ze vaak zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja ach. Grotere nadruk op individualiteit is niet hetzelfde als egoïsme of gebrek aan fatsoen. Mensen hoeven mij niet te groeten, als ik maar geen last van ze heb ben ik al lang blij.

Wil je meer: volgens mij zijn leuke mensen zijn toch overal: op alle plekken, in alle categorieën, leeftijden, nationaliteiten, inkomensklassen, etc. Probeer het wat zonnig te bekijken, Gerardus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Camping de strandloper in scharredijke te zeeland mooie camping

camping meisterhof Dwingeloo drente mooie omgeving camping en vriendelijk personeel

De meeuw Brielle Z-H leuke omgeving

Zijn allen toch redelijke grote campings maar gemoedelijke sfeer

Meisterhof heeft nieuw sanitair en echt keurig schoon

Ferienpark Teutoburgerwald - Badeanstaltsweg 4 - D-32683 Barntrup - Duitsland

erg mooie camping en erg rustig in voor en najaar

perfect sanitair en mooie omgeving, ben er zelf ook ooit in nazomer een 8 dagen geweest en kunt er erg mooi wandelen vanaf de camping meeteen de bossen in en oog in oog met herten komen te staan !

en ja is bedrijfs camping geweest van ons maar 3 jaar terug in handen gekomen door onze oud directeur

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe