Ga naar inhoud

Hill Hold


EdK
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik heb nog eens even de opties bekeken die op de sticker in het serviceboekje staan.

Ik heb geen ESP en daardoor ook geen mogelijkheid om Hill Hold control (niet aanwezig) te activeren.

De codes voor aanwezige ESP zijn:

1AK - 1AS -1AT of 1AZ

De codes voor aanwezige Hill Hold control zijn:

UG1 - UG4 - UG5 - UG6 of UG7

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, da's pech voor jou Pim.

Het is dus inderdaad afhankelijk van het al dan niet hebben van ESP en niet alle Yeti's hebben ESP. Het eerste was bekend, het tweede (nog) niet.

Wat Ed betreft, de "vragensteller", die zou het wel moeten hebben bij zijn ambition-uitvoering

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas, maar het is niet anders Alexander.

Ik mis het niet, maar als je het hebt kan het handig zijn.

Nog bedankt voor de codes en de uitleg die je hebt gegeven. (+1) ;)

Van Ed hoorde ik dat hij wel ESP heeft, HHC zal dan wel te activeren zijn.

aangepast door Witte Yeti
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ben ik blij dat ik zometeen in mijn mooie Yeti met CC, ESP een HHC kan stappen en naar huus kan tuffen ;).

Ik zal hopelijk alleen van de eerste gebruik hoeven maken, ESP WIL ik niet gebruiken, HHC zal ook wel niet nodig zijn omdat ik door wil rijden en niet op een of andere heftige helling wil stoppen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

zo net even gekeken of ik in kan stellen en in theorie is het mogelijk alleen heb ik net als skoody er weer eens geen teksten bijstaan

Dus nu ga ik maar weer eens in conclaaf met de leverancier van mijn kabel en hem maar eens voorstellen dat of hij met een nieuwe update gaat komen of dat hij mijn kabel omzet zodat ik de engelse software en dus updates kan gaan gebruiken

ik zie wel de aangegeven plekken waar sodela het over heeft allen geen teksten erbij staan !

maw wordt vervolgd

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is helemaal vaag....

of het zit op een greentech wel en een greenline niet

of je ziet met een Chinese kabel meer dan met een Rosstech

De laatste lijkt me het minst waarschijnlijk, maar de eerste lijkt me ook vreemd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus nu ga ik maar weer eens in conclaaf met de leverancier van mijn kabel en hem maar eens voorstellen dat of hij met een nieuwe update gaat komen of dat hij mijn kabel omzet zodat ik de engelse software en dus updates kan gaan gebruiken

ik zie wel de aangegeven plekken waar sodela het over heeft allen geen teksten erbij staan !

Vreemd. Ik heb een "Duitse" kabel. Die software wordt vaker bijgewerkt en ik kan daarnaast zonder beperking de Engelse versie gebruiken die helemaal "bij" is. Ed, misschien kun jij dat ook wel met je "Nederlandse" kabel. Het tragere bijwerken van de labelfiles was voor mij trouwens de reden om even over de grens te gaan. Daarnaast heb je dan ook meteen toegang tot een goed forum waar alle vragen in no-time beantwoord worden door diegene die (ja..) ook bijna alle Engelse files maakt, want die zit namelijk gewoon in Duitsland.

Maar misschien heb jij je ook kabel ook wel bij een portie bami gekregen, in Nederland dan wel te begrijpen ;) .

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb er één van de nederlandse Ross tech dealer

En men beweert dat ik geen engelse versies kan gebruiken

Maar zit nu nog met software versie 10,65 en zelfs de orginele had ik in begin problemen en toen mail gestuurd met wat Printscreens en toen een file opgestuurd gekregen die ik moest overschrijven

En daarma was er een boel goed ( dacht alles) totdat ik me met hilhold ging bezig houden en met de tips van jou erachter kwam dat ik een zelfde plaatje had als wat Skoody Boo heeft geplaatst een wat berichten terug

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mag zeker niet beginnen over de reden waarom ik de Engelse heb gekozen...? ;) (zal het niet doen... ik zei he....) :P

En ja, ik wist toen ik mijn kabel kocht dat je hem niet kan wisselen i.v.m. de hardlock (licentiedongle in de kabel, wat ik om die reden geen kabel mocht noemen).

Misschien je kabel als nieuw verkopen op MP? En dan een Engelse kopen? Niet dat ik altijd overal labels zie, maar ik heb wel altijd de laatste versie.

aangepast door PC-fre@k
kabel typo
Link naar reactie
Delen op andere sites

De Engelse (nou ja, VS) versie is altijd de meest up-to-date versie...

@Ed: misschien gewoon even proberen, die US-versie?

Ja weet niet meer waar ik het heb gelezen, maar was iemans die ook een NL versie had en een engelse versie op had gezet met gevolg dat kabel niets meer deed.

En dat bericht werrhoud me momenteel om het te doen.

En wil eerst even in conclaaf met de leverancier, die me de vorige keer trouwens ook netjes te woord heeft gestaan en binnen een paar dagen met een nieuwe aangepaste file kwam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

wel volgens mij ben ik er uit ! na de update van software en firmware kabel kreeg ik dit veld wel te zien.

en door nu een vinkje te zetten zou het volgend de mededeling van Sodela dus moeten werken ?

post-27-0-83560200-1349792931_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe