Ga naar inhoud

Yeti 1.2 TSI eindelijk gekomen


Skoda1200Yeti
 Delen

Aanbevolen berichten

Hehe, gisteren was het dan eindelijk zover, na iets meer dan 4 maanden wachten, is hij er dan toch: onze Yeti 1.2 TSI. Hij is inderdaad stiller, mooier, luxer dan mijn vorige auto de VW Sharan 1.9 TDII, maar wel kleiner, lager koppel(!), dorstiger, vering stugger... Neemt niet weg dat ie zeer welkom is. Van het verbruik kan ik niks objectiefs zeggen, er staat nog net geen 100 km op de teller. Maar mooi is ie. post-944-0-56955600-1339183524_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Slik glom die van mij ook zo toen ik hem de eerste dag had ?

Maar ehhh is hij nog krasvrij ? want je staat wel erg dicht tegen de muur aan.

Maar ach 100 km das net om de hoek, bij deze wens ik je veel schadevrije en fijne kilometers met dat monster !

En die 4 maanden wachten.......... ben je al zeker vergeten nu ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ode aan mijn vrouw voor de kleurkeuze! De wagen glom echt zo mooi, alhoewel na een paar dagen regen is het weer wat minder... Waarom ik de auto zo parkeer? Omdat de kinderen anders de auto aan beide kanten kunnen bekrassen als ze naar achteren gaan. Voorheen had ik dus de Sharan, die nog iets groter is, en heb de auto meer dan 8 jaar zo geparkeerd, met dezelfde opmerkingen. Uiteindelijk is de wagen ingeruild en had ik een klein beetje lak eraf gereden, toen ik net iets te krap langs de muur reed. Aan de muur hangt ook nog een poort, waar ik een keer iets te snel reed, en zo bijna de spiegel ervan had afgereden. Ik zal iets verder van de muur parkeren. Mijn vrouw vind dat ook behoorlijk irritant.

Ik zal binnenkort wat foto's plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel je bent niet de enige hoor dat zich volledig aan de kant parkeert doe dit hier ook maar dan wel van de muur weg :-)

Dan kunnen ze voorbijfietsen anders nemen ze de fiets in de hand en ja hoor de fiets langs de kant van de wagen natuurlijk.

En dan klap ik de spiegel in want zie dat ze hem er afrijden.

Mooie wagen veel plezier ermee en veel krasvrije km u toegewenst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe