Ga naar inhoud

noodstop-knipperlichten


speedy
 Delen

Aanbevolen berichten

knopje op je dashboard indrukken !!??

Maar is wel met VCDS te bereiken en aan te zetten alleen ik heb het eens zien staan maar weet niet meer precies waar het was !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet alles

Weet dat je remlichten en je knipperlichten bij noodstop kunnen knipperen !

Maar verder niet gekeken of er al wat aan stond of dat het uitstond

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet even niet meer welke module het exact is (denk central elec.), nou weet Antera zo'n beetje alles uit zijn hoofd. dus even wachten en dan kan hij het je wel vertellen. Uiteraard moet je wel VCDS hebben om het te activeren (als het nu uit staat).

aangepast door PC-fre@k
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is dit een veiligheidsvoorziening die standaard AAN staat.

Lijkt me ook vreemd dat veiligheidsvoorzieningen NIET aan zouden staan....

Voor Menno: als je de topsnelheid gaat testen, kun gelijk ff deze optie ook proberen. Gewoon vol in de ankers, bij de topsnelheid die je haalt... :D

BTW: je merkt dit zelf ook, want de knipperindicatoren in het dashboard gaan ook knipperen, dus je hoeft niet eens uit te stappen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Op de Superb staat enkel de noodstop-remlichten (knipperen van de remlichten bij een noodstop) standaard aan. De codering is als volgt:

module 09

1. STG Lange Codering -> Funktion 07

2. Byte 16

3. Bit 1 activeren via achterlicht ( of andersom )

4. Bit 2 activeren via knipperlicht


Ook voor aanhanger

5. Byte 23

6. Bit 5 activeren

Wat ik me wel afvraag of er een minimum snelheid moet zijn om dit te laten werken.....

aangepast door MacJack
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het plaatsen van code zonder er goed bij te vertellen voor welke wagen het is kan tot grote misverstanden leiden.

Dit topic gaat over een Yeti, jouw reactie over een Superb. Zonder bevestiging van de poster van de code kan je er niet zomaar vanuit gaan dat dit gelijk is voor beiden. Opgelet dus :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is dit een veiligheidsvoorziening die standaard AAN staat.

Lijkt me ook vreemd dat veiligheidsvoorzieningen NIET aan zouden staan....

Voor Menno: als je de topsnelheid gaat testen, kun gelijk ff deze optie ook proberen. Gewoon vol in de ankers, bij de topsnelheid die je haalt... :D

BTW: je merkt dit zelf ook, want de knipperindicatoren in het dashboard gaan ook knipperen, dus je hoeft niet eens uit te stappen!

Klopt alles staat aan (bij de SuperB in iedergeval). Ik heb het deze morgen aan de dealer voorgelegd!

Het lijkt mij logisch dat ook al de andere modellen optimaal (afhankelijk van bouwjaar) in veiligheids mode staan....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe