Ga naar inhoud

Nieuwe ruitenwissers Yeti


Witte Yeti
 Delen

Aanbevolen berichten

Vandaag heb ik bij de dealer nieuwe ruitenwissers gekocht t.b.v. het voorruit.

Bij een van de ruitenwissers was een stukje rubber los geraakt.

Het zijn 2 verschillende lengten.

art.nr. 5L1955425 € 31.77 incl

art.nr. 5L1955426 € 24.87 incl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja menno heeft een ruitenwisser van de blokker en rijdt met raam open en wist met de hand !

Kosten € 1,25 en ze mouw van zijn linkerarm wordt ook nog gratis gewassen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pas op hiermee WimV

Een boel artikelen zijn prijzen inclusief de montage !

Dus als je die wisserbladen zelf doet krijg je waarschijnlijk nog korting !

En dat laatste vind ik altijd nog fijner klinken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn wagen staat vaak in de parkeergarage. Heb het idee dat de wissers hierdoor langer mee gaan. Als ze kapot gaan laat ik ze trouwens ook met originelen vervangen.

Hoe lang/ver heb je met de wissers gedaan Pim?

Bijna 2 jaar, 43.000 km

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeps, dan mag ik wel elke dag nieuwe ruitenwissers monteren. Vogelshit, vooral van die grote harde dikke klodders, gaan er nooit af met de ruitenwissers en veel sproeiwater. :P

Na 1,5jr en ca. 45kkm heb ik ze laatst vervangen. Omdat ik vond dat ze te veel strepen gingen trekken.

aangepast door Captain Hook
Link naar reactie
Delen op andere sites

Pas op hiermee WimV

Een boel artikelen zijn prijzen inclusief de montage !

Dus als je die wisserbladen zelf doet krijg je waarschijnlijk nog korting !

En dat laatste vind ik altijd nog fijner klinken

Klopt, de spatlappen b.v. staan (v+a) in de prijslijst voor zo'n 65 euro, los betaalde ik iets van 23 euro, weet alleen niet zeker meer of het incl. BTW was, maar boven de 30 was het in ieder geval niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:ot: Heb jij spatlappen? Heb je daar een foto van ergens? Ik wil ze eigenlijk ook, en Skoody volgens mij ook. Maar ik wil wel eerst zien hoe dat staat... Nou heb jij geen Fabia, maar toch.

ON T: 45.000 is dus zo'n beetje normaal ongeacht waar de auto heeft gestaan. Met zo'n afstand/tijd zal dat binnen staan ook niet veel veranderen. Overigens krijg ik ook echt niet alles van de ramen met de wissers, zelfs niet nu ik Waxguard op de wagen (en de ramen hoewel dat er vast snel af zal slijten) heb. Wel is het zo dat sinds die waxguard de poep niet meer hecht aan de lak. Maar goed dat heeft niks met de wissers te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb jij spatlappen? Heb je daar een foto van ergens? Ik wil ze eigenlijk ook, en Skoody volgens mij ook. Maar ik wil wel eerst zien hoe dat staat... Nou heb jij geen Fabia, maar toch.

Heb je lopen slaapwandelen op de meeting ?

Meerdere Yeti's met spatlappen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe