Ga naar inhoud

Upcoming moederdag!

bakkertje
 Delen

Aanbevolen berichten

Gents,

Het is weer bijna zover..... moederdag..

Iemand nog leuke idee-en? Ik heb al bedacht dat ik de kids een dienblad laat maken van een stuk stevig karton (bananendoos ofzo), voor het ontbijt op bed..

Verder nog niet echt veel inspiratie aan deze kant..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Belde vandaag een vriend op, zomaar. Zei hij dat hij JARIG was. Ja en? Alsof ik daarvoor bel!

Ontopic:

Ik begrijp dat het cadeau een frobelgehalte moet hebben. Dat doe je zo:

Elk kind een wit tegeltje, vervolgens kinderen de lippen laten instiften met lippenstift, en op het tegeltje laten zoenen (fun-eventje, altijd goed). Verder versieren met watervaste stift met teksten als "voor de allerliefste" etc., maar iets minder zoet kan natuurlijk ook. Als het kunstwerk voltooid is afspuiten met lak. Haakje aan de achterkant plakken met verdomd sterke lijm. En dan nog een mooi plekje om op te hangen :lol: :lol: :lol:

Verder: Fotolijstjes met een mooie foto er in natuurlijk. Hartjesvormen doen het altijd goed. Kan je ook kleien trouwems en dat dan weer verven.

Toch is dat dienblad idee ook niet gek. Maar proberen om zo min mogelijk energie te besteden aan de constructie (dus desnoods kant en klare dienbladen), en vooral bezig met het versieren, kan natuurlijk ook weer met foto, lipstiftzoen, tekening etc. En een leuk ontbijt er op, dat is natuurlijk altijd goed.

succes er mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Skoody, onze huis tuin en keuken freumel hobbyist van het forum !

Zaterdag heeft hij op TV zijn eigen hobby hoekje met tips !

En speciaal zaterdag met de moederdag ideetje's.

Toch Skoody ? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel dat boenen is nu veranderd tot ontroesten en in het vet zetten !

Want als je in de regen bezig bent op een jachthaven dan zie je bepaald gereedschap roesten in je handen !

Heb je daar nog tips voor ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo'n tegeltje heb ik ooit eens besteld bij tegeltjes.com met een leuke opdruk.

Qua idee wel heel leuk, maar of het nog uitvoerbaar is voor zondag...?

Wij doen overigens ook niet aan dikke cadeaus bij dergelijke gelegenheden, maar wel iets leuks wat standaard begint met uitslapen op de dag en ontbijt op bed. De cadeaus die op school gemaakt zijn en nog een kleinigheidje (zoals een bedrukte tegel ofzo). Er zal doorgaans niet veel meer dan 20 euro aan besteedt worden..

Een rebus speurtocht door het huis was bijvoorbeeld 1 van de acties die ik ooit georganiseerd heb om uiteindelijk bij een stel planten voor op het balkom uit te komen.. Was wel heel leuk, inclusief tocht naar de berging enz..

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha Skoody, je hebt me verrast!

Ik doe wel aan al die events (moederdag, valentijn enz) mee, uiteraard vooral in de hoop dat vaderdag dan ook niet vergeten wordt! :D Alleen maak ik me er altijd vanaf met iets kant-en-klaars, oftewel: ik koop altijd iets leuks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik koop altijd iets leuks

dat is ook veel beter voor alles en iedereen

Zelf knutselen moet je beperken tot hooguit een sinterklaassurprise (zo om het jaar), en niet meer dan 1 lampion per kinderleven. Alles wat daar boven uit gaat ontaardt al snel in creativiteitsterreur, onderdeel van persoonlijkeaandachtsafpersing:

Stille competities wie het mooiste kerstkaartje heeft gefrutst, mensen die eens in het jaar alle verjaardagskaartjes vast schrijven en op de goede volgorde zetten zodat ze alleen nog maar hoeven te posten (en vergeten rouwadvertenties te checken), mensen die vinden dat jij een bepaalde datum bij hun moet langskomen omdat ze een x-aantal aardbolomwentelingen geleden hun leven buiten de baarmoeder zijn begonnen, bekers met nonsensopschriften, en niet te vergeten alle zooi die je over je heen krijgt uitgestort zoals boeken die je niet wilde lezen (na 3 weken: wat vond je er van?), muziek die je niet wilde luisteren (anders zet je hem meteen even op als achtergrondje), en ga zo maar door.....

ik heb er allemaal zo'n hekel aan. Bah.

Maaruh, ging het toevallig zo'n koffiedingest worden dit jaar Marco? Dan moet je wel opschieten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet er helaas ook nog aan geloven en zoals marco ook zei. ook ik hoop dan niet te vergeten te worden en dat ben ik dit jaar al niet., Ze heeft voor vaderdag die nog moet komen als cadeau me neus van de autovan een nieuw laklaagje laten voorzien. Nu heb ik helaas dit keer nog niks kunnen vinden en ook nog naarstig op zoek maar verdomd lastig buiten het ontbijt op bed door de kids

aangepast door Antera
Link naar reactie
Delen op andere sites

't is toch ook voor beiden? Of gaat dat dan zo:

"Nee JIJ mag niet, die heb IK voor vaderdag gekregen. 't is nr. 4 of thee, zeg het maar"

Ik denk dat het zo niet gaat, dus ik dacht "zie het als een ouderdagcadeau, met als voordeel voor je partner dat zij niks meer hoeft uit te zoeken."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Marco een mooie string of hipster is nooit uit de mode !

Zij hoeven die alleen te dragen en wij mogen er van genieten.

En mannen weten toch niet wat mode is, is de uitspraak van 99% van de vrouwen.

Dus laat maar liggen tot volgend jaar joh :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Disclaimer: Skoda Forum Europe is not an official SKODA site and is not affiliated to SKODA in any way. Visit the Official SKODA Website. Skoda Forum Europe are not directly responsible for information which maybe posted in this forum. All content is viewed and used at your own risk. We do not warrant the accuracy or reliability of any of the information. The views expressed herein are those of the individual contributors and not necessarily those of Skoda Forum Europe or SKODA. All trademarks and copyrights remain property of their respective owners. © Skoda Forum Europe